דוברות המשטרה • וידאו: צילום ערבי

הלוחמים הגיעו לעצור מבוקשים – המחבלים פתחו בירי אש חיה • צפו

מסתערבי ולוחמי משמר הגבול ביהודה ושומרון ניטרלו מספר מחבלים שסיכנו את חייהם בכך שירו לעברם ירי חי והשליכו מטעני חבלה רבים בג'נין • הלוחמים זיהו כי פגעו ב-6 מחבלים ובנוסף תפסו נשק מסוג M-16 של אחד המחבלים שירה לעברם

לפנות בוקר פעלו מסתערבי ולוחמי מג"ב יחד עם כוחות צה"ל לביצוע מעצרים של 5 מבוקשים בפעילות טרור לחקירת שב"כ בעיר ג'נין שבמרחב חטיבת "מנשה".

במהלך יציאת הכוחות לאחר ביצוע המעצרים נתקלו הלוחמים בירי חי מסיבי של מחבלים שירו לעברם וזרקו מטעני חבלה רבים במספר מוקדים שבהם נכחו הכוחות.

הלוחמים שפעלו בכוחות גלויים וסמויים ערוכים לתרחיש מהסוג הזה הגיבו בירי לכיוונם של מספר מחבלים שזוהו חמושים ויורים וכן לעבר מחבלים שהשליכו ואחזו במטעני חבלה בידיהם.

הלוחמים זיהו כי פגעו ב-6 מחבלים ובנוסף תפסו נשק מסוג M-16 של אחד המחבלים שירה לעברם. כמו כן הרכבים הממוגנים של הכוחות קיבלו ירי מסיבי וכתוצאה מכך אחד מכלי הרכב הממוגנים נתקע בעומק השטח והכוחות חילצו אותו תחת אש.

"יחידת המסתערבים של מג"ב ופלוגות מג"ב ביהודה ושומרון ימשיכו לפעול בצורה נחושה ומקצועית נגד כל פעילות חבלנית המסכנת את חיי הלוחמים והציבור תוך שהם מוכנים וערוכים לכל תרחיש בכל זמן ומרחב", נמסר מדוברות המשטרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture