Yonatan Sindel/Flash90

פרופ' נחמן אש: לא לאפשר לח"כ מיש עתיד שנדבק בקורונה להצביע במליאה

מנכ"ל משרד הבריאות קרא לכנסת שלא לאפשר לחבר הכנסת ולדימיר בליאק ממפלגת יש עתיד לבוא להצביע במליאת הכנסת לאחר שהאחרון נדבק בקורונה. גורמים בקואליציה לוחצים על יו"ר הכנסת מיקי לוי שלא לקבל את הבקשה של פרופ' נחמן אש

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור נחמן אש, קרא לכנסת (רביעי) שלא לאפשר לחבר הכנסת ולדימיר בליאק ממפלגת יש עתיד לבוא להצביע במליאת הכנסת, זאת משום שהוא אובחן חיובי לנגיף הקורונה.

על פי הדיווח ב'חדשות 13' בשעה זו נמשכות ההתייעצויות אצל יו"ר הכנסת מיקי לוי, שם גורמים בקואליציה לוחצים עליו שלא לקבל את הבקשה של פרופ' נחמן אש, שכן – אם היא אכן תתקבל, שוב לא יהיה לקואליציה רוב של 61 לחוק היסוד שאמור לעלות להצבעה במהלך היום.

כזכור, הבוקר עדכן חבר הכנסת ולדימיר בליאק את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, על כך שבבדיקה לנגיף הקורונה שביצע – נמצא חיובי.

מבדיקה ראשונית עולה כי היום האחרון בו שהה בכנסת היה יום שני האחרון. בהודעה שהוציא ניצב גריף לכלל באי המשכן, נכתב כי על כל מי שהיה במגע קרוב עמו או בקרבתו ועבר חיסון – אינו מחוייב בבידוד, אך מומלץ על פי משרד הבריאות לבצע בדיקת קורונה לאחר 72 שעות.

לעומת זאת, מי שאינו מחוסן ובא במגע אישי עמו, מתבקש להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות. כמו כן צוין, שכפי שנעשה במקרים הקודמים, גם הפעם תיערך בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו