Olivier Fitoussi/Flash90

לחצי שנה בלבד: הוועדה החליטה לקצר את תקופת אבטחת בני משפחת נתניהו

הועדה, שבראשה עומד ראש הממשלה נפתלי בנט, קיבלה את המלצתו המקצועית של השב"כ ושינתה את ההחלטה הקודמת של הוועדה לפיה יש להאריך את תקופת הזכאות לאבטחת משפחת נתניהו לשנה והחליטו לקצרו לחצי שנה בלבד מהיום בו עזב את התפקיד

לאחר שיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עזב את המעון הרשמי מבלפור וכבר לא מכהן כראש ממשלת ישראל הוחלט בעדת השרים לענייני שירות הביטחון הכללי לקצר את תקופת האבטחה לה יהיו זכאים בני משפחתו לחצי שנה בלבד.

על פי הדיווח ב'וואלה', הוועדה, שבראשה עומד ראש הממשלה נפתלי בנט, קיבלה את המלצתו המקצועית של השב"כ ושינתה את ההחלטה הקודמת של הוועדה, מתקופת הממשלה הקודמת, לפיה יש להאריך את תקופת הזכאות לאבטחת משפחת נתניהו לשנה החל מסוף כהונתו בתפקיד.

ההחלטה הקודמת לפיה יש להאריך את אבטחת משפחת נתניהו למשך שנה שלמה לאחר שעוזב את התפקיד התקבלה בוועדה הקודמת למרות התנגדות השב"כ.

כעת בוועדה החדשה שבראשה עומד בנט הוחלט לקצר את תקופה האבטחה של בני משפחת נתניהו משנה לחצי שנה בלבד.

מלבד בנט, בוועדת השרים לענייני שירות ביטחון כללי, נכחו גם שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון פנים עמר בר לב, שר המשפטים גדעון סער, שר המודיעין אלעזר שטרן ושר הדתות מתן כהנא, שניהל את הישיבה מתוקף מעמדו כממלא מקום של יו"ר ועדת השרים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו