קורע לב: אב ל-9 נפטר מדום לב בעת ששוחח עם רעייתו בנייד

מארצות הברית מגיעה הידיעה הקשה על פטירתו של הרב ישעיה פרוש ז"ל (55), אב לתשעה ילדים שנסע לחו"ל על מנת לפרנס את משפחתו

שעה קלה קודם פטירתו שוחח עם רעייתו בנייד כשהיא מפצירה בו לחזור ארצה: "תחזור הביתה, זה כבר חמישה שבועות, הילדים מתגעגעים ואני לא נרדמת בלילה…"

בהמשך דבריהם הזכיר הרב פרוש כי הוא לא חש בטוב והיא נסעה להתפלל עליו בקבר רחל. לאחר שחזרה, שוחחה עמו שוב ולפתע נתקה השיחה.

את מה שקרה בדקות לאחר מכן סיפר בנצי אוירינג מפקד זק"א ירושלים: קיבלתי שיחת טלפון מהצלה בניו יורק שספרו לי את הבשורה הקשה, הם בצעו בו החייאה דקות ארוכות ובקשו לי ללכת לבשר לאשתו על הפטירה.

לתמיכה במשפחה הקליקו כאן>>>

משפחת פרוש מתגוררת בירושלים ומשתייכת לחסידות ביאלא. חבריו הקרובים מספרים על אדם אציל ומאיר פנים שנהג להכניס לביתו מדוכאים וחסרי בית: "הוא היה איש אמיתי של חסד, הקדיש זמן רב לתפילה בכותל המערבי והקפיד להיות בשמחה תמיד" אמרו בכאב.

אסון זה מצטרף לשורת האסונות שפקדה את המשפחה בתקופה האחרונה כאשר אחיו הרב צבי פרוש ז"ל ורעייתו נספו מקורונה בגל הראשון.

למרות חזותו החיצונית השמחה, התמודד ישעיה עם חובות רבים מנישואי ילדיו ואף מכר את הדירה בה התגורר. לאחר ניסיונות הפרנסה הכושלים החליט בלב כבד לנסוע לברוקלין בארה"ב על מנת לפרנס את משפחתו.

כאמור, ביממה האחרונה שוחח עם אשתו והזכיר שאינו חש בטוב ומתכונן לחזור הביתה. הקו נקטע באמצע השיחה ומאז לא זכתה לשמוע את קולו.

הלווייתו שיצאה מברוקלין תמשיך בארץ ומיטתו צפויה להגיע הערב לבית הלוויות שמגר בירושלים. עם פטירתו הותיר אלמנה ותשעה ילדים כאשר שלושה מתוכם טרם נשאו.

בועד הרבנים נערכים למגבית דחופה עבור המשפחה ומבקשים: "העוני לקח מהם את אבא, השאיר אותם יתומים חסרי כל. אסור לנו להתעלם מהחורבן של משפחת פרוש, עזרו לנו להרבות באהבת חינם ולקחת אחריות על העתיד של האלמנה והיתומים שנשארו בבית"

לתרומה הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו