Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שהשניים נפגשו: גנץ וסער סיכמו לדון בהקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות

החלטה לבחינת ההצעה לפתוח בחקירה מגיעה לאחר שרק לאחרונה העבירה מפלגת ימינה מסר לפיו היא "מתנגדת לתרבות של ועדות חקירה", למעט המקרה של אסון מירון. בהודעת השרים צוין כי תיפתח עבודת מטה בין משרד הביטחון ומשרד המשפטים בנושא

שר הביטחון בני גנץ ושר המשפטים גדעון סער סיכמו היום (שישי) בפגישה שנערכה ביניהם לפתוח בדיון לבחינת הצעת שר הביטחון להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות וכלי השיט.

החלטה לבחינת ההצעה לפתוח בחקירה מגיעה לאחר שרק לאחרונה העבירה מפלגת ימינה מסר לפיו היא "מתנגדת לתרבות של ועדות חקירה", למעט המקרה של אסון מירון.

בהודעת השרים צוין כי תיפתח עבודת מטה בין משרד הביטחון ומשרד המשפטים בנושא, וכי היועץ המשפטי לממשלה ישתתף בתהליך בעקבות המשפט הפלילי שמתנהל בהקשר לפרשה.

כזכור, בעימות האחרון בין גנץ לסער בנושא לפני שלושה שבועות, הוציא הראשון הודעה ללא תיאום לפיה הוגשה טיוטת הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לעניין הצוללות ללשכת שר המשפטים. בלשכתו של סער נכתב בתגובה כי "ההתנהלות לפיה ממהרים להוציא לתקשורת הודעות אינה מקובלת".

כעת החליטו השניים לבחון ולראות האם יש לפתוח בוועדת חקירה, בעבר היועמ"ש מנדלבליט אמר כי הדבר נחקר והוא לא רואה בכך צורך, באם תפתח וועדת חקירה היא תתנהל בעיקר נגד יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו