הרב זיכרמן מספיד: "כל כולו סבל וייסורים אבל מחייך תמיד"

בהספד שנשא הרב זיכרמן בשיעור חצות בכותל המערבי לזכרו של הרב ישעיה פרוש אמר: "מי לא הכיר את דמותו המאירה, את חיוכו הלא מש, כל כולו סבל וייסורים אבל הוא מחייך לכולם מקרב את כולם"

בהמשך הדברים העיד על הקושי העצום והחלל שהשאיר אחריו חבר השיעור הרב פרוש: "כולם מבקשים סליחה, ידענו שאתה גדול אבל לא ידענו שאתה כל כך גדול ומרומם שהקב"ה יקח אותך כפרה לעם ישראל, לא נהגנו בך מספיק כבוד… מי יודע כמה דינים הוא מוריד מעלינו ולוקח ולכן חובה עלינו להתפלל וללמוד לעילוי נשמתו" בכה הרב זיכרמן.

לצפייה בהספד הקליקו כאן>>>

הרב פרוש (55) התגורר בירושלים ברחוב בר אילן והשתייך לחסידות ביאלא. לפני חמישה שבועות נסע לארה"ב לצרכי פרנסה כשהוא מתכנן לשוב ארצה בשבוע זה.

ביום רביעי האחרון שוחח עם רעייתו בטלפון ואמר לה שלא חש בטוב, היא בקשה לו לחזור בהקדם האפשרי ונסעה להתפלל עבורו בקבר רחל.

כשחזרה לביתה התקשרה לשאול בשלומו, הקו היה קטוע ולפתע השתררה דממה, שעות ארוכות ניסו האם וילדיה ליצור קשר עם האב ששהה בבורו פארק ללא הצלחה כשבסיומם הרים איש הצלה את הקו ובישר להם שהוא נפטר מדם לב.

הבשורה שהתפשטה בארץ הכתה בהלם את מכריו וידידיו הרבים שהתקשו להאמין על פטירתו: "ישעיה היה יהודי חם, הוא יצר עם אנשים קשרי אהבה וקרבה, כל כולו היה אור, אהבת חסד והצנע לכת, תמיד תמך בנזקקים ואירח אותם למרות שהתמודד בעצמו עם עוני ומחסור" ספדו בכאב.

הרב פרוש הותיר אחריו את אשתו הינדא ותשעה ילדים שמתוכם שלושה לא זכה להוביל לחופה.

"עברנו יחד זמנים קשים בחיים ועמדנו בהם באמונה, תמיד סבלנו מעוני אבל אף פעם לא ידענו שהוא עתיד להפריד ביננו לנצח" אמרה אלמנתו.

" יושבת ומסתכלת על שלושת הילדים שנשארו בבית. מי יעזור לי לגדל אותם? נשארנו חסרי כל, בלי דירה, בלי כסף לחיות ובלי אבא שהיה העוגן של החיים שלנו.

אני מתחננת אליכם! אנא תעזרו לי לא לקרוס ולהצליח לעמוד בניסיון הזה בגבורה" בקשה בדמעות

לתרומה הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו