David Cohen/Flash90

עכו: בן 20 נמשה מהים ללא רוח חיים לאחר שנפל ונפגע מסירה

הצעיר נפגע מהסירה באורח קשה וחולץ על ידי סירה של השיטור הימי והועבר במהירות אל נמל עכו שם צוות של מד"א קבע את מותו. פראמדיקשהיה במקום סיפר: "הצעיר שנפגע מהסירה באורח קשה בפלג גופו העליון. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"

צעיר בן 20 מת היום (רביעי) לאחר שנפל מסירה ונפגע ממנה בעומק הים מול חופי עכו. הצעיר נפגע מהסירה באורח קשה בפלגו גופו העליון. חולץ ע"י סירה של השיטור הימי לנמל עכו כשהוא מחוסר הכרה, שם חובשים קבעו את מותו.

ממד"א נמסר כי בשעה 17:50 התקבל דיווח במוקד הארגון על צעיר שככל הנראה נפל מסירה ונפגע ממנה בעומק הים מול עכו. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על צעיר כבן 20 ללא סימני חיים וקובעים את מותו", מסרו.

פראמדיק מד"א מיכאל יוחנוב סיפר: "הצעיר שנפגע מהסירה באורח קשה בפלג גופו העליון חולץ ע"י סירה של השיטור הימי לנמל עכו כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. "גופת אלמוני נמצאה בים סמוך לשובר הגלים בעכו. על פי חשד ראשוני ייתכן ונפל מכלי שייט ו / או נפגע מכלי שייט", מסרו במשטרה ועדכנו כי נפתחה חקירת נסיבות האירוע.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו