Michael Giladi/Flash90

שבת סוערת בגבול: מסתננים נלכדו בשטח ישראל; צבא ירדן הרג מסתנן

בליל שבת הצליחו חמישה בני אדם להסתנן לתוך שטח ישראל. אחרי שעות של מרדף, הצליחו כוחות צה"ל לתפוס אותם • שעות ספורות לאחר מכן, ניסו שלושה בני אדם נוספים לחדור לישראל - אך צבא ירדן פתח באש לעברם, והרג את אחד מהם

הגבול בין ישראל לירדן הפך לפעיל במהלך השבת האחרונה, כאשר באירועים שונים בוצעו הסתננויות לתוך שטח ישראל. בירדן הבהירו כי לא מדובר באזרחי מדינתם אלא בפליטים.

התקרית הראשונה, הייתה בליל שבת. דובר צה"ל עדכן כי במהלך הלילה זיהו כוחות צה"ל חמישה חשודים שחצו משטח ירדן לשטח ישראל. "הכוחות מבצעים סריקות נרחבות וחוסמים צירים במרחב על מנת לאתר את החשודים". תחילה מצאו מסתנן אחד, שלא היה חמוש.

בשעות הצהריים של יום השבת, בתום מרדף עצרו לוחמי צה"ל וכוחות ביטחון את חמשת החשודים שחצו במהלך הלילה את הגולה הדרומי של ירדן לשטח ישראל. החשודים נעצרו סמוך למפעלי ים המלח. נמצא נשק על החשודים והם מתוחקרים עכשיו בנקודה.

בשבת אחה"צ, ניסו שלושה גברים לחצות את הגבול מירדן לישראל, אולם תוך זמן קצר כוח צבא ירדן פתח לעברם באש. שניים מהחשודים חזרו לשטח ירדן, אך אחד, שהמשיך לצעוד לכיוון הגדר, נהרג מהאש הירדנית.

בצה"ל אומרים כי האירוע כולו התרחש בשטח ירדן ומדגישים כי אף אחד מהחשודים לא הצליח לחצות את הגבול ולעבור לשטח מדינת ישראל.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו