צילום: דוברות המשטרה

לאחר שאביו טבע למוות אמש: אותרה גופתו של בן 10 בחופי עכו

גופה אותרה לאחר שכוחות משטרה וחילוץ ערכו סריקות אחר הקטין מנצרת במשך כל הלילה • הילד שהה עם אביו בחוף ארגמן בעיר, גופתו של האב בן ה-46 נמצאה אתמול בחוף התמרים בעיר ומותו נקבע על ידי גורמי רפואה

כוחות רבים פעלו הבוקר (ראשון) כדי לאתר ילד שנעדר מאז אמש בים בעכו. יחידת להבה/כיבוי אש יחד עם כוחות המשטרה סרקו בחופי התמרים וארגמן בעיר בתקווה למצוא את הילד בן החיים, אך סמוך לשעה 9:00 אותרה גופה מול חופי עכו, במרחק של כ-150 מטר מהחוף.

אמש דווח על קטין כבן 10 שנעדר. המשטרה פתחה בחיפושים נרחבים אחרי הילד שנמשכו כל הלילה, תושב נצרת ששהה אתמול עם אביו בחוף ארגמן בעכו. גופתו של האב בן ה-46 נמצאה אתמול בחוף התמרים בעיר ומותו נקבע על ידי גורמי רפואה.

ממד"א : בשעה 08:48 התקבל דיווח במוקד על ילד מחוסר הכרה שחולץ מעומק הים ע"י סירה לחופי עכו. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על ילד כבן 10 ללא סימני חיים וקובעים את מותו. פראמדיק מד"א טלאל פארס סיפר: "חברנו עם סירה שחילצה את הילד מהים לבי"ס לקציני הים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עד כה מתחילת שנת 2021 טבעו למוות 11 ילדים (כולל המקרה הנוכחי). טביעה היא גורם התמותה השני בשכיחותו מתאונות ילדים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אמרה הבוקר: "חשוב להבין שהים הוא מתעתע. יש בו זרמים, בורות ומערבולות בלתי נראות. אנחנו שבים ואומרים להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה – לא נכנסים לים בלי שירותי הצלה פעילים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו