ראש הממשלה נתניהו הדליק נרות חנוכה בפארק אריאל שרון

באירוע השתתפו השר גלעד ארדן וראש עיריית בני ברק הרב יעקב אשר. במהלך הערב אמר נתניהו כי "המבחן של מנהיגות זה איך לא לוותר על האינטרסים החיוניים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הדליק אמש (ראשון) נר שני של חנוכה בפארק אריאל שרון באזור גוש דן. באירוע השתתפו השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן, ראש עיריית בני ברק הרב יעקב אשר והעסקן החבד"י ר' לוי אדרעי מכפר חב"ד.

קרא עוד:

[postim]

במהלך הערב אמר נתניהו: "בחג החנוכה אנחנו מציינים את ניצחון מורשת ישראל על שונאינו. ניצחון מעטים מול רבים. עמדנו אז מול הכוחות הגדולים ביותר בעולם העתיק שביקשו שנתכחש למורשת שלנו – ויכולנו להם. וגם היום, אנחנו עומדים על האמת שלנו, על המורשת שלנו, ועל הזכויות שלנו בארץ אבותינו מול אלה שרוצים למחוק אותנו מעל אדמתנו. הם לא הצליחו אז. הם לא יצליחו גם היום. מול הכוחות הללו אנחנו חייבים לעמוד איתן כדי לשמור על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל".

נתניהו הוסיף ואמר: "בנר השני של חנוכה, כשאנחנו זוכרים את גבורת המכבים ואת נחישותם, אני רוצה לומר משהו על מבחנה של מנהיגות: המבחן של מנהיגות זה לא איך לוותר על אינטרסים חיוניים כדי לזכות במחיאות כפיים של הקהילה הבינלאומית. המבחן של מנהיגות זה איך לא לוותר על האינטרסים החיוניים ולעמוד מול הלחצים הבינלאומיים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא רק שכח, שבחנוכה הנצחון היה על אנשים כמותו "המתייונים".
כנראה הוא דיבר בשם שומרי התורה והמצוות (כך גם מדויק מלשונו הט' : על המורשת… על האמת…)

מה לך פה ומי לך פה

ואתם עוד רוצים שהוא יהיה הנציג של דגל התורה

לאיציק

נראה לי שחוץ ממך אף אחד לא הבין מה רצית

שימו לב, ראש ממשלה ימני מדליק ביד שמאלי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו