הפעם נגמר בנס: פעוטה כבת שנה נשכחה זמן ממושך ברכב סגור – מצבה קל

הפעם נגמר בנס: בת שנה נשכחה זמן ממושך ברכב סגור – מצבה קל

פעוטה כבת שנה ששהתה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב עזרת תורה בירושלים . חובשים העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו לבית החולים הדסה הר הצופים במצב קל. "יש לזכור שהטמפרטורות הגבוהות ברכב סגור מהוות סכנת חיים של ממש"

כוחות החירום הוזעקו היום (חמישי) לרחוב עזרת תורה בירושלים בעקבות דיווח על פעוטה כבת שנה ששהתה זמן ממושך ברכב סגור. חובשים העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו לבית החולים הדסה הר הצופים במצב קל.

במד"א עדכנו כי בשעה 13:57 התקבל דיווח במוקד הארגון על פעוטה ששהתה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב עזרת תורה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה הר הצופים פעוטה כבת שנה במצב קל.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי אל חדר המיון בהדסה הר הצופים פונתה על ידי מד״א תינוקת בת שנה, אשר נשכחה ברכב. ד״ר דוד רכטמן, מנהל מלר״ד ילדים בבית החולים, מעדכן כי לאחר טיפול במיון שוחררה לביתה כשהיא במצב טוב.

צוות רופאי הילדים בהדסה מבקש להדגיש, כי הפעם אמנם הסתיים הארוע ללא פגיעה קשה, אך יש לזכור כי הטמפרטורות הגבוהות ברכב סגור מהוות סכנת חיים של ממש, ועל ההורים לוודא שוב ושוב כי לא נשאר אף אחד ברכב עם עזיבתו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו