Yonatan Sindel/Flash90

מתן כהנא חושף את האמת מאחורי הרפורמה: הדרך שלי – של 'צהר'

שיקול כלכלי? רצון לשפר את הכשרות בישראל? מתן כהנא חושף היום מה עומד מאחורי הרפורמה המסוכנת בתחום הכשרות: "הדרך שלי היא הדרך של רבני 'צהר'" • "ללכת בקוו של ארגון "צהר" זה לא רפורמה בכשרות זה החרבת הכשרות"

מה מוביל את שר הדתות מתן כהנא בעת ההחלטה על הרפורמה המסוכנת בענף הכשרות בישראל? היום (ראשון) הוא חשף בעצמו את התשובה: האידיאולוגיה של ארגון 'רבני צהר'.

בכנס של עיתון בשבע אמר כהנא, "המוטיבציה שלי היא הלכתית ולא רק כלכלית. אני מאמין כי אם יהיו גופים שיעסקו בנושא בצורה מקצועית זה ישפר משמעותית את הכשרות במדינת ישראל".

"האג'נדה שלי בענייני דת ומדינה, כולל בכשרות, ידועה לכל. מתחילת כניסתי לפוליטיקה הצהרתי שדרכי היא הדרך של הבנות רחבות, והדרך שלי היא הדרך של רבני 'צהר'".

ח"כ יואב בן צור הגיב בחריפות ואמר: "הבוקר בוועידת 'בשבע' שר הדתות מסיר את המסיכה ומגלה את פרצופו האמיתי בענייני דת ומדינה. ללכת בקוו של ארגון "צהר" זה לא רפורמה בכשרות זה החרבת הכשרות".

"היום עם ישראל רואה עין בעין את נבואתו של מורנו ורבינו מרן רבי עובדיה יוסף זיע"א שכבר אז הזהיר מהם והתבטא עליהם שכל מטרתם להרוס ולקעקע את עיקרי היהדות רח"ל", הוסיף בן צור.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו