Flash90

לאחר תקיפת הספינה בלב ים: בבריטניה מתכננים תגובה צבאית נגד איראן

המודיעין הישראלי הצליח לאתר במדויק את המיקום ממנו ירה צוות המל"טים של משמרות המהפכה את כלי הטיס המתאבד שפגע בספינה. עוד נטען כי המשימה יכולה להיות "מצוד" אחר בכירים במיליציות שיכלול חיסול או לקיחה בשבי של דמות בכירה

מפקדים בצבא בריטניה יושבים במהלך היממה האחרונה ומתכננים תגובה צבאית נגד המיליציות הפרו-איראניות במזרח התיכון, זאת בתגובה על התקיפה האיראנית על מכלית הנפט "מרסר סטריט" והריגתו של מאבטח בריטי על סיפונה, כך חשף הבוקר (שלישי) העיתון הבריטי "דיילי מירור".

על פי הדיווח, כוחות מיוחדים של צבא בריטניה כבר ערוכים לפעולה באזור, בהם יחידת העלית של חיל האוויר המלכותי SAS, לאחר שקיבלו בימים האחרונים תגבורת.

העיתון הבריטי טען כי כוח גדול של כוחות מיוחדים ויחידות צבאיות נוספות הגיע ביום ראשון לבסיסים באזור, ככל הנראה הכוונה לעיראק וירדן, והוא ממתין להוראה להגיב על המתקפה האיראנית.

עוד על פי הדיווח בעיתון הבריטי, המודיעין הישראלי הצליח לאתר במדויק את המיקום ממנו ירה צוות המל"טים של משמרות המהפכה את כלי הטיס המתאבד שפגע בספינה. עוד נטען כי המשימה יכולה להיות "מצוד" אחר בכירים במיליציות שיכלול חיסול או לקיחה בשבי של דמות בכירה בארגונים המשרתים את איראן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו