אבל ברמת אלחנן בבני ברק: המתמיד שמסר שיעורים לקצינים בצבא נפטר

הרה"ג רבי יהונתן מרדכי ילון למד בבחרותו בישיבת 'חברון' שם הוא קנה תורה ויראה מרבותיו ראשי הישיבה, לאחר נישואיו הוא החל לשמש כמלמד ומחנך בתלמוד תורה 'רזילי'. במשך שנים הוא מסר שיעורים לקצינים בצבא אשר נכרכו אחריו בעבותות של אהבה

ברוך דיין האמת: בשעות האחרונות מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרה"ג רבי יהונתן מרדכי ילון זצ"ל אשר התגורר במשך שנים רבות בשכונת רמת אלחנן בבני ברק והיה מפארי תושביה זאת לאחר שסבל ייסורים קשים ומרים עד למאוד והוא בשנת השישים ושלוש לחייו.

המנוח הרב הגאון רבי יהונתן מרדכי ילון זצ"ל למד בבחרותו בהיכל ישיבת 'חברון' בירושלים שם הוא קנה תורה ויראה מרבותיו ראשי הישיבה, לאחר נישואיו הוא החל לשמש כמלמד ומחנך בתלמוד תורה 'רזילי' הממוקם בפאתי העיר בני ברק שם זכה להעמיד דורות של ילדים יראי שמים ואוהבי תורה.

במשך שנים רבות הוא מסר שיעורים לקצינים רבים בצבא על ידי קו טלפוני מיוחד שהקים, הוא מסר שיעורים בדף היומי, הלכה ומוסר, וזכה שרבים נכרכו אחריו בעבותות של אהבה.

בשנים האחרונות חלה המנוח במחלה הקשה ל"ע, למרות הייסורים הרבים הוא המשיך במסירת שיעוריו ובהפצת התורה שלו. בתקופה האחרונה מצבו הידרדר אט אט עד שהבוקר השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון ולמגינת לב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו