"תמיד יצאנו יחד והיום חזרתי לבד" הספד מרטיט

במילים פשוטות וכואבות סופדת האלמנה דים לבעלה שנפטר מהתקף לב (46) כשבוע וחצי לפני נישואי ביתו

"יהושע היה עמוד התווך של הבית, בעל מסור ואבא שנתן את כל מה שיש לו לילדים, לא אשכח את הרגע בו קיבל את התקף הראשון, יצאנו יחד לבית חולים, תמיד יצאנו יחד, אבל לא חשבתי שאחזור לבד" היא סופדת.

"כל הבית חיכה לך בבוקר של השחרור, הילדים הכינו שלטים של 'ברוכים הבאים', נחמי הכלה שלנו עמדה בחלון ואז צלצלו אלי מבית חולים להודיע על ההתקף השלישי, עליתי על מונית, רציתי להיות לצדך ולנסוך בך כח, אבל כשבאתי כבר לא היית איתנו"

הרב דים פונה לבית חולים לאחר שחש כאבים חזקים בחזה, הפרמדיקים שהוזעקו לביתו גילו כי הוא נמצא בהתקף לב שני במספר שהתחולל בתוך דקות ספורות.

בבית החולים עבר צנתור והצוות הרפואי הורה על שחרורו ביום שני. משפחתו ובתו הכלה חיכו לו בכיליון עיניים אך הוא לא זכה לחזור.

בחתונה עצובה שנערכה בסיום השבעה לוותה האלמנה את בתה לחופה כשהנוכחים עוצרים את הדמעות מלפרוץ. כעת עם סיום ימי השבע ברכות היא מבקשת עזרה בהתמודדות עם האסון.

לתמיכה באלמנה הקליקו כאן>>>

משפחת דים מתגוררת בבני ברק ומונה עשרה ילדים, האב היה איש יקר צנוע ונעים הליכות שהאיר פנים לכל אדם. לפרנסתו עסק בהוראה ואף התנדב בארגון "ונשמרתם" מטעם חצר חסידות מכנובקא בעלזא.

כאמור כשבוע לפני חתונת בתו נפטר מהתקף לב והותיר אחריו את רעייתו ועשרה ילדים כ-7 מתוכם טרם נשאו.

בימים האחרונים פונה אלמנתו בקריאה לעזרה כשהיא מתארת את המצב הכלכלי הקשה השורר בביתה: "נותרתי לבד עם שישה ילדים בבית, הקטנה שלי בת 4 לא תזכה יותר לעולם לחיבוק של אבא…

תמיד חיינו בפשטות גדולה, אפילו את המזגן המקולקל לא יכולנו לתקן אבל קיווינו לזמנים טובים יותר, כעת אין לי ברירה אלא להתחנן לעזרה. אנא, עזרו לנו לא לקרוס."

לתרומה הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו