טיוטה אוטומטית

רוב האמריקאים: "זה יהיה דבר רע אם טראמפ וביידן יתמודדו שוב לנשיאות"

בארצות הברית לא רוצים כי הנשיא הקודם או הנשיא המכהן יתמודדו שוב בבחירות לנשיאות, כאשר טראמפ עוד רוב גדול יותר מביידן • יש יותר המאמינים כי בכל זאת טראמפ יתמודד שוב מאשר המאמינים כי ביידן יעשה זאת

חלק גדול מאזרחי ארצות הברית אומנם לא מרוצים מהנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אך גם לא רוצים שהנשיא המכהן ג'ו ביידן יתמודד שוב לתפקיד החשוב – כך עולה מסקר של אוניברסיטת קוויניפיאק בקונטיקט, ארה"ב.

מנתוני הסקר עולה כי 60 אחוזים מהנשאלים בסקר ענו כי "זה יהיה רע לארה"ב אם טראמפ יתמודד לנשיאות בשנת 2024". לעומתם, 32 אחוזים תומכים בהתמודדות של הנשיא לשעבר וטוענים כי "זה יהיה דבר טוב לארה"ב".

למרות זאת, 49 אחוזים מהנשאלים טענו כי לדעתם טראמפ אכן ירוץ בסופו של דבר לנשיאות בבחירות שיתקיימו בעוד 3 שנים, בעוד 39 אחוזים סבורים כי הוא יוותר על כך.

בנוגע לג'ו ביידן, גם אצלו הרוב סבורים כי יהיה זה דבר רע לארה"ב אם יתמודד שוב לנשיאות, אך ברוב קטן יותר: רק 48 אחוזים סבורים כך, לעומת 37 אחוזים הסבורים כי מדובר בהתמודדות שתהיה טובה לארצות הברית.

אם אצל טראמפ הרוב סבורים כי אכן יתמודד שוב, אבל ביידן הם יותר ספקטיים: 54 אחוזים מהנשאלים בטוחים כי הנשיא הנוכחי לא יתמודד בבחירות לנשיאות בשנת 2024, בעוד 33 אחוזים סבורים כי הוא יתמודד לכהונה נוספת למרות גילו המתקדם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו