הקטל בכבישים: ילד חרדי כבן 10 נהרג בתאונת דרכים בסמוך לבית שמש

ילד כבן 10 נהרג בתאונת דרכים בסמוך לעיר בית שמש. מדובר במשפחה חרדית אשר נפגעה בסמוך לכניסת השבת בתאונת דרכים קשה בכביש 38. לזירה הוזעקו כוחות גדולים של הצלה ומסוק שהוקפץ לסייע בפינוי

סמוך לכניסת השבת התרחשה תאונת דרכים קשה בכביש 38 סמוך לעיר בית שמש. מדובר במשפחה חרדית שרכבה נפגע באופן קשה בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב. תחילה דווח כי הילד נפצע באורח אנוש אך בהמשך נאלצו כוחות החירום לקבוע את מותו במקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קובעים את מותו של ילד כבן 10 ומפנים במסוק ובאמבולנסים של מד"א 7 נפגעים לבי"ח הדסה עין כרם, בהם 3 בינוני, גבר בן 30 עם חבלות גפיים ו-2 ילדים בני 9 ו-6 עם חבלות בפלג גופם העליון ו- 4 קל.

חובש בכיר במד"א קובי לייזרוביץ סיפר: מדובר בתאונה קשה בין 2 כלי רכב. הילד שנפגע באורח אנוש היה במושב האחורי של אחד מכלי רכב, חילצנו אותו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות וטיפול בשטח נאלצנו לקבוע את מותו. חלק מהפצועים הנוספים התהלכו בזירה וחלק חולצו מהרכבים ע"י כוחות החירום. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח והם פונו במסוק צבאי שנחת במקום ובאמבולנסים של מד"א לבית החולים כשמצבם בינוני וקל."

אברהם קאפ מפקד זק״א בית שמש שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב, כשהגענו למקום ראינו את שני הרכבים מרוסקים מעוצמת ההתנגשות, ילד כבן 8 חולץ מאחד הרכבים כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א בית שמש מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה.״

ממשטרת ישראל נמסר כי כוחות המשטרה הוזעקו אל כביש 38 צומת האלה בעקבות תאונת דרכים קשה ככל הנראה חזיתית בין שני כלי רכב. במקום מטופלים מספר פצועים ברמות פציעה שונות. בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל בדרכם לזירה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו