David Cohen/Flash90

שיא נדבקים בגל התחלואה הנוכחי: מחצות הלילה 5,140 אובחנו כחיוביים לנגיף קורונה

מדובר בשיא במספר הנבדקים בקורונה בגל התחלואה הנוכחי. מחצות נוספו גם תשעה חולים במצב קשה. מספר הישראלים החיוביים לנגיף קורונה כיום הוא 34 אלף. על פי הודעת משרד הבריאות היום נרשם גם שיא במספר הבדיקות והוא עומד על כ-132 אלף

משרד הבריאות מפרסם הערב (שני) כי מחצות הלילה האחרון אובחנו 5,140 נדבקים בנגיף קורונה. היום נרשם גם שיא במספר הבדיקות – כ-132 אלף.

מדובר בשיא במספר הנבדקים בקורונה בגל התחלואה הנוכחי. מחצות נוספו גם תשעה חולים במצב קשה. מספר הישראלים החיוביים לנגיף קורונה כיום הוא 34 אלף.

בנוסף, משרד הבריאות דווח כי מתוך כ-600 אלף מתחסנים במנת חיסון שלישית, התקבלו עד כה פחות מ-50 דיווחים על תופעות לוואי בסמיכות לקבלת החיסון. התופעות שדווחו היו קלות וחלפו במהרה – ביניהן כאבים במקום ההזרקה, חום ובחילה.

בתוך כך, הערב עדכן המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), גוף הממשל החשוב בארה"ב שעוסק בקורונה, את אזהרות המסע שלו – והחמיר את האזהרה מכניסה לישראל. כעת ניצבת ישראל בדרגה הרביעית והחמורה ביותר – וההמלצה היא "להימנע מנסיעה". יחד עם זאת מציינים באתר ה-CDC כי "אם אתם חייבים לנסוע, ודאו שאתם מחוסנים באופן מלא"

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו