KCNA

אחותו של קים: "ארצות הברית וקוריאה הדרומית יעמדו בפני איום ביטחוני חמור"

קוריאה הדרומית וארצות הברית החלו היום באימונים מקדימים לקראת תרגילים ממוחשבים דבר שמכעיס מאוד את אחותו של המנהיג קים. בהצהרתה אמרה כי התרגיל הוא "פעולה לא רצויה ובעלת הרס, שצריכה להיענות ב"מחיר כבד"

"קוריאה הדרומית וארצות הברית יעמדו בפני איומים ביטחוניים נוספים בשל התרגיל הצבאי המשותף שלהן שנפתח השבוע" – כך הזהירה היום (שלישי) קים יו ג'ונג, אחותו של המנהיג קים ג'ונג און ואחת מבכירות המשטר.

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, קוריאה הדרומית וארצות הברית החלו היום באימונים מקדימים לקראת תרגילים ממוחשבים גדולים המתוכננים לשבוע הבא, לפי סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית יונהאפ, למרות אזהרתה של פיונגיאנג מפני פגיעה בשיפור היחסים בחצי האי קוריאני.

קים יו ג'ונג אמרה בהצהרה שפורסמה על ידי סוכנות הידיעות הרשמית כי התרגיל הצבאי הוא "פעולה לא רצויה ובעלת הרס עצמי, שצריכה להיענות ב"מחיר כבד" משום שהיא מאיימת על האזרחים הצפון קוריאנים, ומעלה את המתחים בחצי האי הקוריאני.

"ארצות הברית וקוריאה הדרומית יעמדו בפני איום ביטחוני חמור יותר אחרי שהתעלמו מהאזהרות החוזרות ונשנות שלנו מפני קיום תרגילי המלחמה המסוכנים", הזהירה. "זה הביטוי המוחשי ביותר למדיניות העוינת של ארצות הברית, שנועדה לדכא את ארצנו בכוח".

היא האשימה את סיאול ב"יחס בוגדני "בכך שהמשיכה עם התרגילים זמן קצר לאחר שהקו החם בין פיונגיאנג לסיאול חובר מחדש בניסיון להקל על המתיחות. תגובתה של פיונגיאנג מאיימת לשבש את מאמציו של נשיא הדרום מון ג'ה-אין לפתוח מחדש את משרד התיאום, שהמשטר הקומוניסטי פוצץ בשנה שעברה, ולקיים פסגה מדינית עם קים ג'ונג און.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו