Yonatan Sindel/Flash90

ביקורת בממשלה: "כל השרים נעלמו; בנט נותר לבדו מול הקורונה"

"מתי מרב מיכאלי התראיינה לאחרונה? או גדעון סער? מתי לפיד התבטא מיוזמתו על הקורונה?", תוהים הבכירים הטוענים כי מדובר בהתנהלות בעייתית של שרי הממשלה, הבורחים מאחריות ומותירים את נפתלי בנט להתמודד לבדו

בכירים בממשלה טוענים כי השרים הפקירו את ראש הממשלה נפתלי בנט לבדו בהתמודדות מול משבר הקורונה ובורחים מאחריות, כך דווח הערב (רביעי) בחדשות 12.

לפי הדיווח, בכירים בממשלה אמרו כי "בנט נותר לבדו בחזית אל מול המשבר, כולם נעלמו כלא היו. מתי מרב מיכאלי התראיינה לאחרונה? או גדעון סער? מתי לפיד התבטא מיוזמתו על הקורונה? מה עם שאשא ביטון שעברה למתכונת של הודעות לעיתונות?".

עוד אמרו הבכירים כי "זאת לא הבעת אמון במנהיגות של ראש הממשלה, אלא בריחה מאחריות באופן מובהק", הוסיפו ותקפו את התנהלותם של כמעט כל שרי הממשלה.

מי שכן התראיינה, היא שרת הפנים איילת שקד החברה במפלגתו של בנט, שסיפקה אמירה מזעזעת ולפיה בממשלה החליטו להכיל את המתים, שכן מדובר במגיפה ובמגיפה אנשים מתים.

"לקחנו החלטה לא פשוטה אבל אסטרטגית, לחיות לצד הקורונה בהבנה שיש חיסונים. לחסן. לדעת גם להכיל חולים קשים, גם להכיל מתים, כי זו מגפה ובמגפה אנשים מתים. זה קורה כרגע בכל העולם", אמרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו