מחריד: בריון תקף באלימות יהודי מבוגר והפיל אותו ארצה • צפו

אינסטלטור יהודי כבן 65, הותקף בצהרים באכזריות בשכונת בורו פארק, בידי בריון אלים - בעקבות עימות על מקום חניה • בתיעוד רואים כיצד הבריון סטר ליהודי מבוגר על פניו והפילו על הרצפה • המשטרה פתחה בחקירה

אייזיק לופלר, אינסטלטור יהודי כבן 65, הותקף היום (רביעי) באכזריות בשכונת בורו פארק שבברוקלין, בידי בריון אלים – בעקבות עימות על מקום חניה, אחרי שהטנדר שלו חסם בטעות מקום חניה.

החשוד ניגש אל הקורבן והחל לצעוק עליו על כך שהוא חוסם את הכביש. לופלר נראה בתיעוד מהאירוע כשהוא אורז את הטנדר שלו, כאשר תוך כדי כך נראה גבר ללא חולצה, עם קוקו וזקן, תוקף אותו מילולית ואומר לו לעזוב. בהמשך, הוא גם תקף אותו פיזית, כאשר לופלר מנסה להסביר לו כי הוא מתפנה מהמקום.

ארגון השומרים בארה"ב, פרסם הודעה בה נכתב: "יהודי מבוגר הותקף באכזריות, היום בסביבות השעה 12:00, ברחוב 39 בשדרה ה -12. המתנדבים שלנו היו במקום והוגש דיווח למשטרה. אם אתם רואים אותו, אנא התקשרו למספר 911 או למוקד השומרים: 718-871-6666".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לצערנו זה קורה בין חילונים לדתיים מישהו עם רכב גדול בשכונה חילונית יש מעון חרדי רצה לקחת את הילדים שלו מהמעון והחנה עקום ומישהי מהשכנים צרחה עליו "דרך ארץ קודם דרך ארץ" צריך להראות לה את הסירטון הזה איך זה נראה מהצד …עצוב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture