דחייה נוספת במשפטו של אסטרייכר – דיון נוסף יקבע בימים הקרובים

דיון נוסף (29 במספר) בעניינו של ר' יעקב אסטרייכר נערך היום בבוליביה, ושוב ללא תוצאות משמעותיות. ר' יעקב יצא מבית המשפט ואמר שזו הפעם ה- 29 שהוא מגיע לדיון ויוצא ממנו בלי שום התקדמות. סנגוריו יצאו מאוכזבים ואמרו שציפו ליותר מזה.

בבוליביה נערך היום דיון בבית המשפט בעניינו של האסיר היהודי ר' יעקב אסטרייכר. לדיון הגיע הנאשם וסנגוריו כשהם מצפים לשמוע בשורות טובות ואולי אפילו לחגוג את שחרורו, אך מסתבר שהסיפור טרם הגיע לסיומו.

קרא עוד:

[postim]

ר' יעקב הגיע היום לבית המשפט כשלגופו אפוד מגן חסין ירי, והוא מוקף באבטחה כבדה. הדיון היום שהינו ה-29 במספר מאז נעצר ר' יעקב, נמשך במשך 3 שעות בהרכב של 3 שופטים. סנגוריו הציגו בפני השופטים את הראיות שמוכיחות כי מרשם לא עבר על שום עבירה פלילית ואין כל הצדקה להמשיך ולהחזיק אותו במאסר.

בסיום הדיון פסקו השופטים שיקבע משפט נוסף בעוד מספר ימים עם השופט הראשון במשפטו של ר' יעקב, ושם יוחלט כיצד להתקדם הלאה. סנגוריו של ר' יעקב יצטרכו לקבוע עם השופט על מועד חדש למשפט.

לאחר שהסתיים הדיון יצא ר' יעקב לעיתונאים ואמר: "זה כבר הדיון ה- 29 שמסתיים ללא כל התקדמות ובלי שנעשה משפט צדק, אני כבר 558 ימים ללא בני משפחתי בלי שום הצדקה".

סנגוריו אמרו גם הם בתגובה לדיון שהסתיים ללא תוצאות ואמרו: "ציפינו להרבה יותר מהמשפט היום. יצאנו מאוכזבים".

לאחר מכן יצא ר' יעקב לעבר האמבולנס שהמתין לו מחוץ לבית המשפט כדי להסיע אותו לבית החולים, כשהכל נעשה תחת אבטחה כבידה בעקבות החשש מפני נקמתם של השרים שנעצרו לאחרונה ושמם נקשר לפרשה, ביניהם היועץ המשפטי הבכיר ביותר במשרד הפנים.

בתמונה: אסטרייכר בבית המשפט עם אפוד המגן

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו