המקום של אמא • הרב אהרן רוט שר למען הקניית כיבוד אב ואם

הרב אהרון רוט, יו"ר עמותת 'אבאמא שלי' להקניית כיבוד אב ואם בישראל, ומומחה לאתגרים בין הורים וילדים, מביא את סיפורה הנוגע ללב של נערה יתומה שטלפנה למשרדי העמותה.



הנערה תיארה בבכי מר את יחסיה העכורים אל אימה ע"ה, וסיפרה על היצר הרע שלא הרפה וגרם לה לצער ולהתווכח באופן קבוע עם אמא. הנערה מתייפחת בטלפון ומתארת עד כמה רצתה אימה לראותה לבושה בשמלת כלה, ואין לה כל ספק שהצער שגרמה לאמא הוא זה שמעכב את ישועתה – וכיום, כשהיא בשנות הארבעים לחייה,  היא עדיין מצפה לזיווגה.
אבא הצדיק, כך היא מעידה, היה תמיד מבקש ממנה לשתוק לאמא, אבל היא לא היתה מקשיבה לעצותיו – והיום היא כל כך מתחרטת!
"מי ייתן לי עוד רגע אחד עם אמא – ואבקש את סליחתה, ואביא לה רק רגע אחד של כבוד!" היא מתחננת.

הסיפור העצוב הזה דווקא נגמר בטוב. תקופה קצרה לאחר התהליך שעברה בהבנת מקומה מול הוריה והשינוי בהסתכלותה על המתנה ששמה 'אמא', זכתה להקים את ביתה ולהגשים את חלומה של אמא ע"ה.

אבל ישנם עוד אנשים רבים כל כך אשר עדיין בידם ההזדמנות להשיב טובה להוריהם, להעניק להם כבוד ולהביע בפניהם הוקרה על מסירותם להם כל השנים. ושעון החול הולך ואוזל. עמותת 'אבאמא שלי' פועלת להביא את הקריאה הנרגשת של אותה נערה יתומה: נצלו את הזמן עם הוריכם וחסכו מעצמכם צער חרטה וכאבי לב עתידיים!! העניקו להם כבוד – ותזכו לישועות מופלאות!
השיר יוצא לאור כקדימון ל'הורים במתנה', ספר משנה גישה אשר יעורר את הרגש וההערכה להורינו היקרים ועתיד להפוך לספר בסיס בכל בית יהודי.

היו שותפים עמנו בהוצאתו ובזכויות הדפסתו: 054-8440701

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture