התחמש בכלי נשק: מחבל התחפש לחייל צה"ל וניסה לבצע פיגוע; רגע לפני הוא נתפס

תפיסתו של המחבל הגיעה בחסדי שמים על ידי ערנות התושבים שהבחינו בו כשהוא עומד בצדי הדרך על כביש 60 בין שני יישובים. כוחות הביטחון שהוקפצו למקום עצרו את המחבל רגע לפני שניסה לבצע את זממו

מקרה חריג אירע הצהריים (שני) בכביש 60 בין יישוב עלי ליישוב מעלה לבונה. על פי הדיווחים, מחבל ערבי שהתחמש בכלי נשק היה בדרכו לבצע פיגוע, לשם כך הוא התחפש לחייל צה"ל אך ברגע האחרון הוא נתפס.

תפיסתו הגיעה בחסדי שמים על ידי עירנות התושבים שהבחינו בו כשהוא עומד בצדי הדרך. כוחות הביטחון שהוקפצו למקום עצרו את המחבל רגע לפני שניסה לבצע את זממו.

במועצת המקומית בנימין אמרו כי, לפני שעה קלה נתפס מחבל מחופש לחייל צה"ל על כביש 60 בין היישובים עלי ומעלה לבונה. תושבים שהבחינו במחבל בצד הדרך, התקשרו למוקד בנימין שדיווח ישירות לצבא. כוח צבאי הוקפץ למקום ולכד את המחבל כשבכליו נמצא כלי נשק ותחמושת.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר: "עירנות התושבים מנעה פיגוע קשה. נכון פעלו התושבים שהתקשרו מיד למוקד בנימין. בכל חשד ועניין בטחוני יש לעשות כן ולהתקשר 1208. תודה לחיילי צה"ל על הפעולה המהירה ולאנשי אגף הבטחון של המועצה. שילוב הכוחות מנע אירוע קשה ברוך השם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו