משטרת חברון פתחה בחקירת האירוע עם חה

בעקבות התיעוד: משטרת חברון פתחה בחשד שח"כ טיבי תקף חייל

החקירה נפתחה בעקבות תלונה של אביו של החייל שהוגשה כנגד הח"כ בגין תקיפה והעלבת עובד ציבור. המשטרה הזמינה את החייל למתן עדות ותלונה. עו"ד משפחת החייל: "לא יתכן שח"כ יתקוף, יבזה ויעלוב כך בחייל צה"ל. לחקור את הח"כ בהקדם"

משטרת חברון פתחה בחקירה בעקבות האירוע בו חה"כ אחמד טיבי התעמת עם חייל צה"ל בעיר, המשטרה הזמינה את החייל למתן עדות ותלונה. החקירה נפתחה בעקבות תלונה של אביו של החייל שהוגשה כנגד הח"כ בגין תקיפה והעלבת עובד ציבור.

כזכור, בתיעוד שפורסם מהאירוע, שהתרחש בשבת האחרונה בחברון, נראה חה"כ טיבי, מגיע יחד עם קבוצה גדולה, לכיוון היישוב היהודי בעיר. החייל שהוצב באותה העת בעמדת שמירה במקום, ניגש אל הקבוצה וביקש כי אף אחד לא יעבור אותו, וזאת ע"פ הוראת מפקדיו.

בתיעוד נראה חה"כ טיבי צועק לעבר החייל, נותן לו מכה בידו, ומעורר פרובוקציה במקום. בעקבות האירוע כאמור, אביו של החייל, אהרון, הגיש תלונה במשטרה בגין תקיפת בנו בידי טיבי, ואתמול הודיעה המשטרה לאב כי תזמן את הבן למתן עדות ותלונה, ואכן המשטרה יצרה קשר עם החייל לצורך כך.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מסייע למשפחתו של החייל במימוש זכויותהם כנפגעי עבירה ברך על הזמנת החייל לעדות ותלונה, והביע תקווה כי המשטרה תחקור את הח"כ ואת השותפים הנוספים לפרובוקציה.

"אני מברך על הקידום המהיר של התלונה ופתיחה מהירה בהליכי החקירה", אמר בלייכר והוסיף: "לא יתכן שח"כ יתקוף, יבזה ויעלוב כך בחייל צה"ל. אני קורא לחקור את הח"כ בהקדם, יחד עם כלל השותפים לפרובוקציה, סביב הח"כ היו עוד עשרות פורעים, חלקם פעילי טרור, שהגיעו למקום אשר נאסר עליהם לשהות בו, עוררו פרובוקציה במקום, והיו שותפים לעבירות שהח"כ ביצע לכאורה. ידע כל פורע כי יש מחיר כבד לפגיעה בחיילינו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד
לא צריך לפחד מהם!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture