Ohad Zwigenberg/POOL

שקד מאיימת: אם לפיד יקדם מדינה פלסטינית – לא תהיה לו ממשלה

"גם נשיא ארצות הברית יודע את דעתו של ראש הממשלה בנושא", אמרה השרה הבכירה לקראת הפגישה בין ג'ו ביידן לנפתלי בנט • "בממשלה שבה אנו חברים לא תקום מדינה פלסטינית. הדבר הזה ידוע על לפיד והחברים מהשמאל", התעקשה שקד

שרת הפנים איילת שקד דחתה הבוקר (ראשון) כל אפשרות להסדר מדיני שכולל הקמת מדינה פלסטינית בממשלה הנוכחית. בריאיון לאריה גולן בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב, התייחסה שקד לדברי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שאמר בריאיון לכאן חדשות בשבוע שעבר כי הוא תומך בפתרון שתי המדינות ולא ביטל את האפשרות שיוביל למהלך כזה כשיהיה ראש ממשלה. לדבריה, "אם זה יקרה לא תהיה לו ממשלה".

לפיד בבליץ ראיונות: מתנצל – ומודיע על תמיכה במדינה פלסטינית

בתשובה לשאלה מה ישיב בנט בפגישתו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אם יעלה הנושא הסבירה שקד: "הוא ישיב שהוא נגד פתרון שתי המדינות. עמדתנו ידועה, הוחלט כשהממשלה הזו קמה לא להתעסק בנושא הזה. גם ביידן יודע את דעתו של ראש הממשלה".

היא הוסיפה: "בממשלה שבה אנו חברים לא תקום מדינה פלסטינית. הדבר הזה ידוע על לפיד והחברים מהשמאל. היה ברור שבממשלה הזאת שלא מתעסקים בנושאים שבמחלוקת".

שר החוץ לפיד לפיד סיפר בריאיון למיכל רבינוביץ' וגילי כהן בחדשות הערב בכאן 11 שבממשלה הנוכחית אין הסכמה בנוגע לסוגייה הפלסטינית ואף שהוא תומך בפתרון שתי המדינות, זה לא יקרה בממשלה זו. כשנשאל אם המצב ישתנה כשיהיה ראש ממשלה השיב: "יכול להיות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני ישמח שכן יוצג באתר.
סוף סוף רואים אור בקצה המנהרה
לסיום הממשלה הרעה הזו

נאה דורש נאה מקיים

למה שנאמין לך גברת שקד. אחרי כל מה שעשיתם הפוך ממה שהבטחתם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו