Miriam Alster/FLASH90

כתב אישום: התקשר למשטרה ואיים לפגוע בבנט בגלל ש"הכול לא טוב"

כתב אישום הוגש נגד גבר מקריית גת שהתקשר למוקד המשטרה ואיים לפגוע בראש הממשלה מאחר ש"מאז שבנט בשלטון, מה שמתנהל במדינה לא טוב". במרחב לכיש במשטרה הגישו נגדו את כתב האישום וביקשו להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב קריית גת שנעצר בסוף השבוע לאחר שאיים לפגוע ראש הממשלה נפתלי בנט. החקירה החלה בעקבות שיחה שביצע הנאשם למוקד 100 של המשטרה בערב יום שישי האחרון, במהלכה השמיע באוזני השוטרת איומים לפגיעה בבנט.

כבר במהלך השיחה, שוגרה לעבר מיקומו של הנאשם ניידת משטרה, שאיתרה אותו סמוך לטלפון הציבורי ממנו חייג, והשוטרים עצרו אותו לחקירה בחשד לאיומים שאותם השמיע בשנית גם בפניהם.

מעצרו של הנאשם, בשנות ה40 לחייו, הוארך בבית משפט השלום, והיום שלוחת התביעות המשטרתית בלכיש הגישה נגדו את כתב האישום ובקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

ב'וואלה' דווח כי בשיחתו למוקד המשטרה הגבר אמר: "הייתי בבית חולים, לא התייחסו אליי. אני רוצה לפגוע בראש הממשלה בנט, כי מאז שהוא בשלטון, מה שמתנהל במדינה לא טוב".

ממרחב לכיש במשטרה נמסר כי בערב יום שישי האחרון השמיע הנאשם באוזני השוטרת במוקד איומים לפגיעה בנבחר ציבור. ולאחר ששוגרה לעבר מיקומו של הנאשם ניידת משטרה, שאיתרה אותו סמוך לטלפון הציבורי ממנו חייג, והשוטרים עצרו אותו לחקירה בחשד לאיומים שאותם השמיע בשנית גם בפניהם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו