ארכיון. צילום: David Cohen/Flash90

קבלת קהל ושבת סליחות: האדמו"ר מויז'ניץ הגיע לביקור חיזוק בארה"ב • הלו"ז המלא

מדובר במסע מיוחד אשר תוכנן רק במהלך הימים האחרונים, זאת בשל הפצרתם של מאות החסידים המתגוררים מעבר לים שלא ראו את האדמו"ר כבר כמעט שנתיים זאת בשל התפרצותה של נגיף הקורונה דבר שמנע מהם להגיע ארצה

חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א נחת במהלך הלילה האחרון בארצות הברית זאת לקראת ביקור חיזוק מיוחד שהוא יערוך במקום לקראת הימים הנוראים, כאשר בין היתר הוא יקבל את מאות חסידיו תושבי המקום לברכה ולעצה כנהוג במהלך ימי הרחמים והסליחות של חודש אלול.

מדובר במסע מיוחד אשר תוכנן רק במהלך הימים האחרונים, זאת בשל הפצרתם של מאות החסידים המתגוררים מעבר לים שלא ראו את האדמו"ר כבר כמעט שנתיים זאת בשל התפרצותה של נגיף הקורונה דבר שמנע מהם להגיע ארצה. הרבי שקיבל את הבקשה החליט להמריא לארצות הברית בכדי לקבל את חסידיו לברכה ועצה.

במסגרת הביקור הנדיר ישהה האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א בבית האכסניא במונסי שבארצות הברית, במהלך הימים הקרובים יגיעו מאות החסידים מרחבי ניו יורק למעונו של האדמו"ר בכדי לזכות להתברך בברכת השנים לקראת השנה החדשה הבעל"ט.

שיאו של הביקור המיוחד יתקיים במהלך השבת הקרובה אז ישבות האדמו"ר בראשות מאות מחסידיו בהרים, במוצאי השבת יתכנסו מאות החסידים לאמיר הסליחות הראשונות כנהוג בראשות האדמו"ר, דבר אשר מעורר התרגשות גדולה בקרב החסידים בארצות הברית.

במהלך ימי הביקור צפויים להתקיים מספר מעמדים מיוחדים, הראשון לילדי החסידות, השני לכל בחורי החסידות והשלישי לאברכי החסידות. במסגרת המעמדות יישא האדמו"ר שליט"א דברי חיזוק והתעוררות לקראת הימים הנוראים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו