הרב אמנון יצחק בקול חי: "ש"ס רועדים ממני פחד מוות"

הערב בתוכנית 'מבט לקהילה' עלה לשידור מנהיג מפלגת 'הכח להשפיע' הרב אמנון יצחק וטען כי "ש"ס פוחדים ממני פחד מוות" | לפחות 30% ממצביעי ש"ס יבחרו בי | אצלנו לא יהיה כחלון אחד, אלא 18 כחלונים.

הערב ברדיו 'קול חי', התראיין הרב אמנון יצחק לתוכנית 'מבט לקהילה' עם אברהם פרסטר. במהלך הראיון תקף הרב יצחק את תנועת ש"ס, התבטא בחריפות נגד בנו וכלתו של מרן הגר"ע יוסף וטען כי במידה והוא יקבל רק 6 מנדטים, הוא יתאכזב.

קרא עוד:

[postim]

מייד שהתחיל הראיון הבהיר הרב אמנון יצחק כי הסיבה להקמת המפלגה היא – תנועת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד. לדבריו, "הבנו את הסכנה שיש באיש הזה. ולכן שאלנו את הרב שטיינמן, אחרי עשיית סקר מה הכוח האלקטוראלי שלנו וקיבלנו תוצאות של 8-9 מנדטים. הרב שטיינמן אמר שאם יש כוח מצווה להציל".

בהמשך התייחס הרב לציבור בוחריו ואמר כי ישנו ציבור חילוני גדול, 'כיפות שקופות' כלשונו, שנראה את קולותיהם בקלפי. הציבור הזה לא רוצה מפלגה בעל גוון אחד שדואגת רק לעצמה. "הציבור לא מצפה ממני להקים מפלגה תאומה לש"ס, אני לא מתחרה איתם למרות שהם מתחרים בי ופוחדים ממני פחד מוות".

בשלב מסויים השמיע המראיין קטע שנאמר בבית הכנסת 'יביע אומר' בבני ברק ע"י הרב דוד יוסף, בנו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א, שביקש מהציבור לא הצביע למפלגות שמציעות 'לחם בשקל' או ל'אלו שסטו מהדרך'. הרב יצחק הגיב מייד בחריפות והתבטא כי: "הם (ש"ס) רועדים ממני פחד מוות. אבל החוצפה להגיע לבית כנסת שבו אני מתפלל ולומר את הדברים האלה בפני קהל עדתי זו חוצפה שאם אני הייתי הולך ל'יזדים' ואומר שם 'אל תצביעו ש"ס שמבקשת למכור לכם לחם ב5 ארבעים ולא רוצה שניתן לכם לחם בשקל' – הרי זה לא יעלה על הדעת שמישהו יעיז לעשות כזה דבר. מה עוד, משווה אותי לאמסלם, לאלה ש'סטו מן הדרך', היום הוא (הרב יוסף) משמש כאמסלם למפלגת 'כח להשפיע'".

הרב יצחק הסביר כי לא פנה למרן הגר"ע בנוגע למפלגתו החדשה מכיוון שדלת ביתו של הרב סגורה בפניו, לדבריו: "שלחתי אנשים ליהודית להיכנס והיא אמרה ש'אמנון יצחק' אצלי מחוק. זה משטר שלא נותן למי שלא מתאים להיכנס. מי שלא משרת את האג'נדה לא נכנס".

לטענתו, ש"ס אף שלחו אדם שיאיים עליו כי במידה ולא יענה לדרישותיהם, יגרום לחילול ה' ופילוג. "נתנו לי להרגיש", אומר הרב ש"אם אהיה ילד טוב אז יכניסו אותי, אם לא אהיה ילד טוב אז יפגעו בי".

לשאלת המראיין מה הצפי שלו לתוצאות הבחירות? ענה הרב יצחק, "אם זה יהיה 5\6 (מנדטים) כמו שהסקרים אומרים במינימום בלי שאני אעבוד אני אהיה מאוכזב. אם זה יהיה שתי ספרות אני אגיד 'נו 'נו'. אם זה יגיע לכיוון הרבה יותר גבוה אז אני עלול לשמוח.

במהלך הראיון התייחס הרב אמנון יצחק להכרה כלפיו בתקשורת ואמר בכאב כי מי שיסתכל בדפי ההיסטוריה של ימינו לא ימצא את השם 'אמנון יצחק'. לטענתו, העובדה שלא מזכירים אותו בסקרים לא מרגשת אותו. "הרי מה עשו לגמלאים"? שאל הרב. העלימו אותם עד השבוע האחרון, ובשבוע האחרון הודיעו שהם עוברים את אחוז החסימה ומה הם קיבלו? 8 מנדטים. איך זה? פשוט מאוד, מה שנקבע בשמיים זה מה שיהיה".

לדברי הרב יצחק, לפי הסקרים שערך 30% מבוחרי ש"ס עוברים אליו. בנוסף, ציבור גדול שמעולם לא בחר יצביע לו מכיוון שהאנשים שנבחרו לייצג את המפלגה הינם אנשים אמיתיים, אנשי מעשה. אנשים שלא מחפשים את המשכורת. "אצלנו לא יהיה כחלון אחד אלא 18 כחלונים".

דבריו של הרב  הערב בקול חי יעמדו במבחן המציאות בעוד 40 יום, י"א שבט תשע"ג – יום הבחירות לכנסת ה- 19. האם צדק בתחזית האופטימית? ימים יגידו…

עוד באותו עניין, הערב עלה לשידור הרב שלמה מחפוד שליט"א בתחנת הרדיו 'קול ברמה' (אותה תחנה בה בחר הרב אמנון יצחק שלא להתראיין מכיוון שהם שקרנים כלשונו) ואמר כי אינו מעוניין יותר להתבטא בעניינו של אמנון יצחק זאת לאחר שקיבל טלפון ב-2:30 בלילה עם איומים על חייו. השיחה הגיעה בעקבות ראיון אותו העניק הרב ל'קו החשיפות' בו התבטא בחריפות כלפי הרב יצחק.

הראיון המלא בתוכנית 'מבט לקהילה' – באדיבות: רדיו 'קול חי'

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
41 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחרי הכל הוא עדיין רב, ואפי' אם הוא עושה דברים שאולי לא נכונים לדעת רבים, אבל יש לו הרבה זכויות בקופה, והיה ראוי לקרא לו בכתבה עם התואר "הרב" או לפחות בשמו המלא ולא סתם יצחק! האתר החשוב הזה הרי נקי מלשוה"ר וכו'" איך יוצא כזה דבר מתחת ידיכם?, יתכן שזה בבחי' כותבי פלסתר נגד ת"ח שהוא מהחמורים ביותר כדאי' בחז"ל!
אני מצפה להתנצלות מהכתב או מעורכי האתר!

מה, אתם יתד???!!!
גם אם יש ביקורת ואפי' חריפה, עדיין הרב אמנון יצחק הינו יהודי המלא בזכויות שבזכותו שבו רבים מעון. זה לא אומר שכולם צריכים להצביע לו, זה גם לא אומר ללכת מחר להרצאה שלו, אבל מינימום יחס של כבוד ליהודי. מה, הוא פחות מ"הרב" יעקב ליצמן או מ"הרב" אריה דרעי??
ביתד חושבים שאם הם כותבים על מישהו הרב אז הוא הוכתר לרב ואם "הם" לא כותבים רב אז הוא הוכתר ללא רב, אבל הרי זה כבר היסטוריה, בואו נתקדם ונהיה בני אדם, לא כי מי שלא חושב כמונו נהפך לאדם בעייתי.
הוא לא עבר אף עבירה והוא גם לא פצה פיו נגד אף גדול בישראל, העובדה שהוא לא אשכנזי לא מחייבת אותו ללכת אחרי הרב עובדיה, ואם הוא התיעץ עם הרב שטיינמן זה לא מספיק?
הרי כולם יודעים שהטענות על שא"א להיכנס לבית ברח' הרקבלן הן טענות נכונות בדיוק כמו שלא היה אפשר להיכנס לרח' חנן 10, אז מה אתם רוצים ממנו??
בגלל שהוא לא נוהג לפי פסיקות הרב עובדיה אז הוא כבר פחות דתי מ"הרב" מיכאלי מש"ס??? מה קרה לכם???
תהיו בני אדם ותתקנו את התואר של הרב אמנון יצחק. יש לו מספיק זכויות של עשיה בכדי לתארו בתואר "הרב" הוא לא גרוע מכל אדם נשוי שקוראים לו "הרב"!!!!!

אני מאד מאד מעריך את מפלגת ש"ס וכן את הרב אמנון יצחק שליט"א,
חשוב לדאוג שדברים כאלה לא יתפרסמו, ולא לתת לכל אנשי התקשורת חומר להכניס פילוג, שנאה, לשון הרע ומחלוקת בין המפלגות החרדות לדבר ה'.. כולנו עובדי ה' וזו העת לנהוג כמו שמצווה אותנו תורתינו הקדושה-
"דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום".

אני שמעריך מאד את רב אמנון יצחק שליט"א ומרותק להרצאותיו. איני רוצה להאמין למה שנאמר כי זה יעשה לי רע מאד בלב ואולי בלב עוד מתחזקים.

חבל לאבד מתחזקים בעבודת ה' ששומעים התכתשויות. זה העת לשמש דוגמא ולעמוד בנסיון.

להרבות באהבה אחוה ורעות- דרך שמאד עושה טוב.

אני נהנה מאד לראות את האחדות שיש בש"ס ובהנהגה זה עושה לי שמחה מאד גדולה . זהו קידוש שם שמים- אותי מחזק מאד.

זה העת להתלכד ולהתחזק אני קטן מלומר לאיש מה לעשות, אני רק מעלה את תחושותי ורצוני לראות את עובדי ה' בהתנהלות מתאימה ושמירה על מכובדות ואיפוק ולמנוע מהעם להגיע ללשון הרע, שנאה חילול שם שמים ומחלוקת.

אני לא שומע תקשורת ומקוה שהדברים שהיו בתקשורת הם בגדר תשקורת כדברי הרב אמנון יצחק שליט"א.

היו ברוכים ויהיה ה' בעזרכם וזכרו וחשבו על כל צעד מהתנהלותכם שיעשה נחת רוח לבוראינו. ולא תתצא תקלה תחת ידכם .

מכל התנהלות הבחירות אנא הרבו כבוד שמים והזהירו את הפעילים והמעריצים שעבודתם תרבה שלום, קדוש שם שמים, אהבה אחוה ורעות ולהראות דוגמא של עובדי ה'- כיצד עומדים בנסיונות .

שום דיבור לא צריך להקפיצנו ולגרום לנו לפגוע במידותינו הטובות ויראת ה' – הרי הכל משמים כמה יבחרו ומי הם הנבחרים.

תפקידנו להרבות בזכויות ונחת רוח לבוראינו וזה מה שיביא להצלחתינו- לא ככל הגויים בית ישראל.

הי יהיה בעזרכם ותזכו להרבות כבוד שמים אכי"ר.

מה הולך פה?!?! …..

הרב אמנון יצחק חזק חזק אל תתיאש

הרב אמנון לא אחראי לאיומים. זה רק ש"ס יכולים לרדת לרמה כזאת ולהיתקשר בשם הרב!!!!

זה נקרא אתר חרדי???
ככה מזלזלים במחזיר התשובה הגדול בעולם.
אפילו הרב אתם לא יכולים לכתוב???
אתרים יותר גרועים ממכם הזכירו את התואר "הרב" רק לכם מותר בריש גלי לזלזל בו.
תתביישו לכם!

אסור להשתתף בבחירות אפילו אם האדמור מסטמאר יורה ללכת

שגגה יצאה מתחת ידינו

נשנן את הכללים ונרענן את ההוראות שלא יקרה שוב.

תודה לגולשים שהאירו את תשומת לבנו

אני לא יודע מה אתם רוצים כתוב פה הרב אמנון יצחק

לא שומעת יותר את ערוץ קול בעורמה!!!!!!

לפגוע ברב כזה גדול, זה פשוט פשע ולא רוצה להיות בקהל המאזינים
שלהם!!!!!!!!!!!!!!!
לא שומעת אותם יותר וכנ"ל אעביר לכל משפחתי ומקרים שלי

הרב אמנון יצחק!! חזק חזק ותתחזק!!!

אני מסכים עקרונית עם הרב אמנון יצחק וגם בגלל שהעבירו את הרב אליהו ישי מתפקידו כיו"ר ש"ס אבל לכבודו של מרן כנראה שאני יצביע ש"ס

הטעות הגדולה נעוצה בפתיחת מפלגה. בעת הזאת צריך להתאחד, שהחרדים יהיו כח חזק, גוש מאוחד שלא ניתן להתעלם מקיומו! עוד מפלגה קטנה ועוד אחת חלשה יובילו לפרורי מנדטים – ואח"כ שום דבר לא יעזור במאבק על לימוד התורה.

צריך להבין שבכנסת יושבים מומרים להכעיס! לא מתייונים, לא "תינוקות שנשבו"! מנוי וגמור עימם "להשכיחם תורתך" – בכל מחיר!!

אם הם מקימים ממשלה בלי קול חרדי חזק אז ממחר כולם מגוייסים, וממחרתיים אין קצבאות, תחבורה בשבת, נישואים אזרחיים וה' ישמור לאן יגיעו.

לענ"ד אין להצביע לשום מפלגה שאינה מהגדולות- ש"ס או ג'- ומחילה מכבוד הרב אמנון יצחק- כדי שנהיה יחד גוש חזק ומאוחד.

שס נמצא בפנים ויקר המחי'ה רק עולה האם זה נקרא שדוגים לחלשים ? בא לתת לו הזדמנות להוכיח להרב אמנון יצחק שליט"א הבטיח לחם בשקל 1 הלווי קדימה כלום מצבעים כוח להשפיע

הרב גם תומך בכוללים וישיבות ?

חן חן להנהלת ה"אתר" (שלמה כהן) שיודע לתקן טעויות ואינו מתעקש על כבוד אבוד כרבים אחרים, ירבו כמותו בישראל.

למה.? אלי ישי שמיצג את היהדות בכנסת מוציא חוק מחיקת זהות הדתית למה? להוציא חוק שמסיר את השם יהודי מתעודת הזהות ושום תרוץ לא יעזור כי זאת ארץ יהודים וצריך שכל אדם יזוהה בתעודת זהות כיהודי.אז למה ככה אתה יכול לבדוק בתעודות שהציערים מקבלים היום ותראה שמה שאמתי נכון.למה? לא לזרוק את הסודנים מארצנו היהודית בזמן שאין להם הזרחות ישראלית ועצם היותם פה מגדיל את אחוז ההתבוללות בארץ הקודש השייכת לעם היהודי ובזכות הקדוש ברוך הוא ועוד דברים שיש לי ולא הדבר עליהם רק דברתי בקצרה שתבין שהרב אמנון יצחק אף פעם לא עשה משהוא הדומה להם ולהפך רק עזר לעם להכיר את ערכי היהדות פתח גמח ומוסד לחילוק אוכל לאנשים בחינם ועוד הרבה .אתה יכול לברר לדעתי גם אלו הספקנים צריכים לבחור בוא ולתת לו הזדמנות להוכיח אחרי 35 שנה שעשק עם ציבור רב והיה לעזרתם בכל מה שיכל.כי מהקודמים לא ראינו עזרה מהם בשום תחום וגם לא משס ומאף מפלגה דתית היגע זמן לשינוי ולבחור הכוח להשפיע ושם הפתקית {פז }

רבותי! צבי צודק עלינו לשלב ידיים וחלץ חושים לקראת המערכה הקשה נגד גיוס בני הישיבות….. כוחנו באחדותנו!!!!!

כן כן חזקל צודק מי לה' אלי!!!!!!

שס הולכת לתת לחם ברבע שקל

שס הולכת להגדיל תורה ולהאדירה!!!!
שכחנו אולי את עיקר חיינו…
"פת במלח תאכל ומים במשורה תשתה ובתורה אתה עמל"!
בשום מקום לא כתוב שצריך לקנות לחם בשקל אלא לחם במלח!!!!!!!!!

בן אדם עם שכל לא יצביע לבור הפרמיטיבי הזה

חברים כולכם טועים עדיף 20 מפלגות עם זיקה יהודית וכל אחת תקבל מנדט וסוף דבר האיחוד הוא הוא יהיה קידוש השם
סוף דבר במחשבה תחילה

צריך לבחור רק לש"ס ולא לאלה שאין להם נסיון כמו שאמר מרן בשיעורו השבועי
וכולם צריכים להירתם לש"ס הפועלת לכולם למען בני הישיבות ולעניים ולא צריך לקנות לחם בשקל כי לא יצליחו להוריד המחירים לשקל ומי שקרא את עלון השבועי גנזי המלך יראה שהרב אמנון יצחק אומר שהוא רוצה להתיר את המהירות ל-140
למה צריך כל זאת
אוי לנו שמחלוקת שרויה בדורנו!!!!!!!!!!!!!!
אנא מכם -רק ש"ס

לשסניק אתה אומר דברים לא מציאותים אלה בדיחות. ולמה? ש ס כבר מכהנת בכנסת עשרות שנים ועד היום לא ראינו איזה הצעה במצעהם שיעשו לחם במחיר זול או ילחמו להוריד את חוק בלו שהוא חוק המורה לשלם על הדלק עוד שלוש שקל ושישים אגורות[שגם [בלעדי חוק בלו> 3.60 ש"ח] יש לכלכלת בנק ישראל רווח ממחירת הדלק] ומה נשתנה הבחירות האלו מכל השנים הרי ברור שלא נשתנה כלום עד היום וגם במופע הבחירות לא שמעתי את אחד מהנציגים מדבר על איזה הצעה שיטיב עם כל אזרחי ישראל [לדוגמה לחם בשקל וזה אפשרי גם בלי ממשלה והרב יעשה וימים עוד יראו שזה מציאות וזה על פי בדיקה כלכלנית עם אנשי כלכלה הרב לא מדבר באויר ולא מוציא מהפה מילה לריק בסד, מאחורי כל מילה של הרב אמנון שליטא עומדות הוכחות מתמתיות שהביאו לתוצאה שלחם יכול להמחר בשקל כי עלות היצור שלו וקניית הקמח מסתכם ב35 אגורות עד היום לא שמעתי משו מפלגה וגם לא ממלגות הדתיות על מצע כמו שהרב אמנון יצחק מציע כנסו לאתר האוהדים של הרב אמנון יצחק ותראו את המצע המפלגתי וגם תיראו איך אפשר להביא כלכלי למחירים זולים כלפי הדלק והלחם והבתים וכולי והכל לטובתנו

לשסניק אתה אומר דברים לא מציאותים אלה בדיחות. ולמה? ש ס כבר מכהנת בכנסת עשרות שנים ועד היום לא ראינו איזה הצעה במצעהם שיעשו לחם במחיר זול או ילחמו להוריד את חוק בלו שהוא חוק המורה לשלם על הדלק עוד שלוש שקל ושישים אגורות[שגם [בלעדי חוק בלו> 3.60 ש"ח] יש לכלכלת בנק ישראל רווח ממחירת הדלק] ומה נשתנה הבחירות האלו מכל השנים הרי ברור שלא נשתנה כלום עד היום וגם במופע הבחירות לא שמעתי את אחד מהנציגים של ש ס או ממלגות אחרות חילניות או דתיות מדברים על איזה הצעה שיטיב עם כל אזרחי ישראל וולא רק עם הגזרה החרדית[לדוגמה לחם בשקל וזה אפשרי גם בלי ממשלה והרב יעשה וימים עוד יראו שזה מציאות וזה על פי בדיקה כלכלנית עם אנשי כלכלה הרב לא מדבר באויר ולא מוציא מהפה מילה לריק בסד, מאחורי כל מילה של הרב אמנון שליטא עומדות הוכחות מתמתיות שהביאו לתוצאה שלחם יכול להמחר בשקל כי עלות היצור שלו וקניית הקמח מסתכם ב35 אגורות עד היום לא שמעתי משום מפלגה ימנית או שמאלנית וגם לא ממפלגות הדתיות על מצע כמו שהרב אמנון יצחק מציע כנסו לאתר האוהדים של הרב אמנון יצחק ותראו את המצע המפלגתי וגם תיראו איך אפשר להביא כלכלי למחירים זולים כלפי הדלק והלחם והבתים וכולי והכל לטובתנו כדאי לנסות גם בתור ספקן כי מהמפלגות שכבר נבחרו בשנים הקודמותלא ראינו איזה שיפור מצב חברתי או כלכלי או בטחוני וכולי

אתר חרדי צריך לכתוב הרב

יש אנשים שמזלזלים במרן הרב עובדיה שהם מדברים עליו לא יפה בתקשורת שקוראים לו מישהו מש"ס ויש זאת בראיונו של הרב אמנון שהוא אומר כך, ואם אלה שאומרים שאתר חרדי צריך לכתוב הרב אז למה אומר הרב אמנון בראיונו בקול חי על בנו של מרן ,משה יוסף ולא אומר הרב משה יוסף ? ואם הרב שטיינמן ומרן מתנגדים למפלגתו למה הוא יוצא נגדם ומקים מפלגה הרי זה יותר מפלג את האחדות הספרדית והאשכנזית יחד? ואני רוצה להגיב לשסניק שאם אמרתי שאי אפשר להוריד לשקל אז לפחות משקל ש"ס יצליחו? למרות שהרב אמנון התראין היום לקול חי ואמר שיצליח להוריד את מחיר הלחם אני חושב שלא יצליח.

צודקים רק ש"ס ותודה לכל התומכים במכתבי

אנו מזמינים את כל עם התורה וכול מי שיכפת לו מעםישראל שיתן לרב אמנון את ההזדמנות לאחד את עם ישראל לפני הגאולה הקרובה במהרה בימנו אמן ואמן

כח להשפיע
כל מי שהרב אמנון גרם לו ולו טיפה להתקרב לתורה מחויב להחזיר
טובה
ובעזרת ה נגיע ל30 מנדתים

ל- בוחר ש"ס אל תבלבל את המוח "כח להשפיע" לא יעברו את אחוז החסימה בגלל שהרב בעדני "חבר מועצת חכמי התורה" אמר: " מי שמסייע למפלגת "כח להשפיע" מסייע בידי עוברי עבירה" ומשמיעים זאת באתר קול ברמה ועוד שהרב אמנון בראיונו בקול ברמה גם כאשר המראיין אמר לו לקרוא לבנו של מרן בכינוי הרב הוא לא הסכים ועוד אמר על ש"ס שהם :"שקרנים ארורים "
ורק בגלל זה הוא לא יעבור את אחוז החסימה וגם הרב אמנון מעז ברוב חוצפתו להגיד שהוא לא מפחד מקפדה של מרן הרב עובדיה פשוט חוצפה גדולה להגיד כך על מרן בושה לתורה שאומרים כך על גדול הדור ועוד איים שאם המראיין לא יתנצל יתבע אותו על כך אם כן מה שווה כל ההחזרה בתשובה שלו אם מאיים כך על אנשים ברבים ומקניטם

על איזה עבירה הרב בעדני דיבר.
וחוץ מזה בקול ברמה מכנים כל אדם אפילו עם הארץ כבוד הרב ואמנון
יצחק לא מגיע לו כינוי הוגן .
תתביישו לכם
שהוא סם הרבה רבנים בכיס הקטן.

מי שמעוניין לפילוג בציבור החרדי שיצביע ל"כח להשפיע" ומי שרוצה אחדות ויהדות ואמת שיצביע שס. אם הרב הגאון עולם ופאר הדור הרב אמנון יצחק שליט"א מקים מפלגה בגלל יאיר לפיד. אז למה הוא צריך לדרוך על שס. ושס היא דואגת לכל השכבות. מציאות בעניים. ולא צריך עוד מפלגה. בתגובה בככר השבת הגיב מציע יש עתיד. והראה את שמחתו על כל הקרעים בציבור החרדי. והכל בזכות כח להשפיע שמשפיע עלינו לרעה. ועל זה צריך לעשות קריעה.

רבותי! ראו כמה יכולה להגיע האפסורד של כל אלה שמסיטים על שס שאינה עושה כלום. הרי כל הסיבה להקדמת הבחירות בגלל שס.

אותי לא מעניין כל השטויות של אנשי מרן ואנשי הרב אמנון. אני מסתכל על הרבנים עצמם שהרי בניהם אין שום מחלוקת. וידוע שאין לנו אופציה אחרת מאשר להצביע לתנועתו הקדושה של מרן. כי כך ציותה עלינו תורתינו לעשות ככל אשר יורונו רבותינו. ומי גדול כמרן בהלכה.

אייל. אני רוצה להבין למה צריך לעשות קריעה
ועוד אני לא מבין למה הרב אמנון לא יכול להקים מפלגה
מדינה דמוקרטית לא.
ועוד שמעתי ח"כ שאומרים למה הרב אמנון צריך את זה ?
למה זה כואב להם?
מה שנראה לי מכל התמונה שש"ס מפחדת שלא תעבור את אחוז החסימה.

אין בידיעה הזו נסיון להמליץ על המפלגה..(אני לא תומך בה ולא אצביע לה) רק להכיר אותה ואת דרכה

העם דורש לאכול לחם ב-1 ש"ח בלבד!!

חלק מהמצע של המפלגה החדשה – "כח להשפיע" של הרב אמנון יצחק, היא שהלחם היומיומי – שכולנו אוכלים ושבעים ממנו, יסובסד למחיר של 1 ש"ח בלבד. כך בעצם כל מיעוט היכולת, יוכלו להרשות לעצמם לקנות מצרך חשוב וחיוני שכזה.
כזכור היום התפרסמו כתבות, ע"פ דו"ח העוני – בשנה שעברה גדל אחוז העניים במדינת ישראל – וזאת למרות שרוב המשפחות כן עובדות! ע"פ הדו"ח בישראל 1,838,600 עניים! – כמעט 2 מיליון. וכמה מתוכם ילדים?? התשובה: 860,900. מזעזע.
לא עוד.
בוחרים במפלגה של הרב אמנון יצחק ובע"ה – כמו שהרב עושה כל דבר בחינם ומסירות נפש למען ישראל כבר 35 שנה – ולמרות שמבזים אותו וגורמים לו עוול הרב ממשיך ומחזיר בתשובה יהודים, עוזר לעניים במצרכים, משדך בין זוגות, מונע פשע ואלימות ועוד ועוד – בע"ה גם נקבל לחם בשקל – ונאכל אותו בשקט ולשובע נפשנו.

מקור אמין ופורה מזה שלושה עשורים.

אין בידיעה הזו נסיון להמליץ על המפלגה..(אני תומך בה ואצביע לה) רק להכיר אותה ואת דרכה

העם דורש לאכול לחם ב-1 ש”ח בלבד!!

חלק מהמצע של המפלגה החדשה – “כח להשפיע” של הרב אמנון יצחק, היא שהלחם היומיומי – שכולנו אוכלים ושבעים ממנו, יסובסד למחיר של 1 ש”ח בלבד. כך בעצם כל מיעוט היכולת, יוכלו להרשות לעצמם לקנות מצרך חשוב וחיוני שכזה.
כזכור היום התפרסמו כתבות, ע”פ דו”ח העוני – בשנה שעברה גדל אחוז העניים במדינת ישראל – וזאת למרות שרוב המשפחות כן עובדות! ע”פ הדו”ח בישראל 1,838,600 עניים! – כמעט 2 מיליון. וכמה מתוכם ילדים?? התשובה: 860,900. מזעזע.
לא עוד.
בוחרים במפלגה של הרב אמנון יצחק ובע”ה – כמו שהרב עושה כל דבר בחינם ומסירות נפש למען ישראל כבר 35 שנה – ולמרות שמבזים אותו וגורמים לו עוול הרב ממשיך ומחזיר בתשובה יהודים, עוזר לעניים במצרכים, משדך בין זוגות, מונע פשע ואלימות ועוד ועוד – בע”ה גם נקבל לחם בשקל – ונאכל אותו בשקט ולשובע נפשנו.

מקור אמין ופורה מזה שלושה עשורים.

אין בידיעה הזו נסיון להמליץ על המפלגה..(אני תומך בה ואצביע לה) רק להכיר אותה ואת דרכה

העם דורש לאכול לחם ב-1 ש”ח בלבד!!

חלק מהמצע של המפלגה החדשה – “כח להשפיע” של הרב אמנון יצחק, היא שהלחם היומיומי – שכולנו אוכלים ושבעים ממנו, יסובסד למחיר של 1 ש”ח בלבד. כך בעצם כל מיעוט היכולת, יוכלו להרשות לעצמם לקנות מצרך חשוב וחיוני שכזה.
כזכור היום התפרסמו כתבות, ע”פ דו”ח העוני – בשנה שעברה גדל אחוז העניים במדינת ישראל – וזאת למרות שרוב המשפחות כן עובדות! ע”פ הדו”ח בישראל 1,838,600 עניים! – כמעט 2 מיליון. וכמה מתוכם ילדים?? התשובה: 860,900. מזעזע.
לא עוד.
בוחרים במפלגה של הרב אמנון יצחק ובע”ה – כמו שהרב עושה כל דבר בחינם ומסירות נפש למען ישראל כבר 35 שנה – ולמרות שמבזים אותו וגורמים לו עוול הרב ממשיך ומחזיר בתשובה יהודים, עוזר לעניים במצרכים, משדך בין זוגות, מונע פשע ואלימות ועוד ועוד – בע”ה גם נקבל לחם בשקל – ונאכל אותו בשקט ולשובע נפשנו.

מקור אמין ופורה מזה שלושה עשורים.

אני לא יודע איך אתה שם עצמך כ"בת יענה" וטומן ראשך בחול!!!!!

נראה לך שעם מספר זעום של מנדטים אפשר להוריד את הלחם לשקל????

אם כן כבר מזמן היו עושים את זה שרים וח"כים מנוסים יותר מד"ר שיפר!!!!

בכל אופן לנו אין, ולא אמורה להיות דעה בכל הפוליטיקה.
אך ורק גדולי ומאורי ישראל יורו לנו למי להצביע…
והרב עבדיה כבר אמר להצביע ש"ס!!!!
ואין מי שמשתווה אליו גם אם הרב אמנון יצחק חושב שהוא שווה לו!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו