חוננו

פיגוע אבנים בשומרון: "אבן גדולה ניפצה את השמשה, אנחנו בהלם"

ערבים יידו אבנים לעבר ישראלים שנסעו בין היישובים אלון מורה ואיתמר. שתי נשים נפצעו באורח קל • "החברה של הבת שלי חטפה מכה מאוד חזקה בראש. פחדתי לחטוף עוד אבנים אז המשכתי לנסוע", תיאר הנהג המבוהל את רגעי הפיגוע

ערבים יידו היום (שני) אבנים לעבר רכבים ישראלים שנסעו בין היישובים אלון מורה ואיתמר בשומרון. שתי נשים נפצעו באורח קל מרסיסים וטופלו במקום על ידי צוותים של מגן דוד אדום.

נהג הרכב משה כהן, עובד מועצה אזורית שומרון, סיפר על הפחד והפציעה של הנוסעת שהייתה איתו ברכב. "אבן מאוד גדולה ניפצה את השמש, החברה של הבת שלי חטפה מכה מאוד חזקה בראש. פחדתי לחטוף עוד אבנים אז המשכתי לנוסע".

"היא בכתה והתלוננה על כאבים חזקים והזמנתי אמבולנס. הלם מוחלט. אני רואה את הכל מנופץ, הזכוכית מנופצת על המושב, הכל מלא זכוכיות, אנחנו בהלם, בשוק".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "הממשלה לא יכולה להגיד שהיא נלחמת בטרור, כשהיא לא נוקטת בצעדים מעשיים אל מול הטרוריסטים מהרשות הפלסטינית, אני דורש מהממשלה להורות לדרג הצבאי לייצר הרתעה צבאית משמעותית כנגד הרשות הפלסטינית שמממנת מסיתה ומשלחת את הטרוריסטים ביו"ש, ולהביא הרתעה ובטחון גם בשומרון כמו בעוטף עזה, זריקות אבנים בשומרון חוזרות ונשנות בשומרון מעידות על היחלשות יכולת ההרתעה של ישראל אל מול הטרוריסטים של הרשות הפלסטינית".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו