Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר הביקורת על רה"מ: שקד הגיעה לבקר את משפחת הלוחם שנפצע

שרת הפנים שקד ישבה עם אימו של בראל ואחיו, ויחד איתה היה בביקור גם מפקד מג"ב אמיר כהן וראש העיר באר יעקב ניסים גוזלן. פגישתה נועדה ככל הנראה לרכך את הביקורת הציבורית כלפי ראש הממשלה בנט ששכח את שמו של הפצוע

לאחר הביקורת הקשה שהופנתה כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות השיחה שניהל עם אביו של הלוחם בראל חדריה שמואלי, שנפצע באורח קשה מירי מטווח אפס בגבול רצועת עזה, הגיעה הערב (שלישי) שרת הפנים איילת שקד לבית החולים סורוקה למפגש עם משפחתו.

שרת הפנים שקד ישבה עם אימו של בראל ואחיו, ויחד איתה היה בביקור גם מפקד מג"ב אמיר כהן וראש העיר באר יעקב ניסים גוזלן. פגישתה נועדה ככל הנראה לרכך את הביקורת הציבורית כלפי ראש הממשלה בנט ששכח את שמו של הפצוע ולא היה מעורב בפרטים במהלך שיחתו עם אבי הלוחם.

שקד אמרה לאימו של הלוחם כי ראש הממשלה בנט ומדינת ישראל כולה מתפללת לשלומו ומחזקת את המשפחה. על פי הדיווח הביקור ארך כשעה.

שרת הפנים איילת שקד כתבה בחשבונה האישי בטויטר: "‏ביקרתי היום את בראל אחיה בסורוקה. משפחתו סיפרה לי כמה התפילות של כולם להחלמתו מרגשות ומחזקות אותם, כמו זו שנערכה אתמול מחוץ לבית החולים. ממשיכה יחד עם כל עם ישראל להתפלל לרפואתו: בראל אחיה בן ניצה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם היא טעתה – קוראים לו בראל חדריה ולא אחיה. נקווה שאלה הסממנים הראשונים לנפילת ממשלת הרשע.

גם כן. שקד הזאת היא בובה של בנט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו