Abed Rahim Khatib/Flash90

תגובה להסלמה בדרום? ישראל אישרה להרחיב את הכנסת הסחורות לעזה

בישראל טרם הגיבו על ירי הרקטה בשבוע שעבר לעבר שדרות ולהפגנות האלימות על גדר הגבול שהביאו לפציעה אנושה של לוחם מג"ב, אך הממשלה אישרה הקלות לחמאס. "הוחלט על הרחבת הכנסת ציוד וטובין לפרויקטים אזרחיים בינלאומיים"

ישראל אישרה אמש (רביעי) להרחיב את הכנסת הסחורות לרצועת עזה. כך הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים. "בתום הערכת מצב ביטחונית ובאישור הדרג המדיני – הוחלט על הרחבת הכנסת ציוד וטובין לפרויקטים אזרחיים בינלאומיים ברצועת עזה דרך מעבר כרם שלום החל מהיום (חמישי)", נכתב בהודעה מטעם המתפ"ש.

כמו כן, יאושר ייבוא רכבים חדשים לרצועה ויחודש מסחר הזהב בין עזה לשטחי יהודה ושומרון. בנוסף, תוגדל מכסת הסוחרים העזתים העוברים דרך מעבר ארז ב-1,000 נוספים. ההיתרים יונפקו למחוסני קורונה ומחלימים בלבד.

מתאם פעולות הממשלה הוסיף כי הצעדים האזרחיים שאושרו על ידי הדרג המדיני מותנים בהמשך השמירה על היציבות הביטחונית לאורך זמן והרחבתם תיבחן בהתאם להערכת המצב".

ההקלות מגיעות לאחר שהפגנת הזעם אתמול בגבול עברה בשקט יחסי. בישראל נערכו בכוחות מתוגברים להפגנת הזעם, ואף התכוננו לאפשרות של ירי רקטי. למרות שההפגנה הוגדרה כשקטה יחסית, בכל זאת הושלכו שני מטענים לעבר כוחות צה"ל. הפלסטינים דיווחו על 11 פצועים מירי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוזלת יד מפחידה!! בראל אחיה בן ניצה במצב אנוש ושום דבר לא קורה
דם יהודי אינו הפקר!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו