טיוטה אוטומטית

צילום: פלאש 90

הפגישה הלילית ברמאללה: גנץ נועד עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן

מדובר במפגש הרשמי הראשון של שר ישראלי עם אבו מאזן מאז 2010 • שר הביטחון אמר ליו"ר הרשות הפלשתינית כי "ישראל מוכנה לחזק את כלכלת הרשות" • בסיום הפגישה המקצועית נועדו גנץ ואבו מאזן ב-4 עיניים • בנט עודכן בפגישה

שר הביטחון בני גנץ נפגש הלילה (ראשון) ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס ודנו בנושאים ביטחוניים-מדיניים, אזרחיים וכלכליים. גנץ אמר ליו"ר הרשות הפלסטינית כי ישראל נכונה לשורת צעדים שיחזקו את כלכלת הרשות הפלסטינית.
בנוסף, השניים דנו בעיצוב המציאות הבטחונית, האזרחית והכלכלית באיו"ש ובעזה והם סיכמו להמשיך ולעמוד בקשר בסוגיות השונות שהועלו.

בפגישה לקחו חלק מתאם הפעולות בשטחים אלוף רסאן עליאן, השר לנושאים אזרחיים חסיין א-שייח וראש המודכ"ל מאג'ד פארג'. בסיום הפגישה המקצועית נועדו גנץ ואבו מאזן ב-4 עיניים.

מדובר במפגש הרשמי הראשון של בכיר מהדרג הממשלתי הישראלי עם אבו מאזן מאז שנת 2010. ראש הממשלה נפתלי בנט עודכן בפגישה.

גורם בסביבת ראש הממשלה אמר הבוקר (שני) כי "פגישת גנץ-אבו מאזן אושרה מראש על ידי ראש הממשלה. מדובר בפגישה שעניינה סוגיות שוטפות של מערכת הביטחון מול הרשות הפלסטינית. אין שום תהליך מדיני מול הפלסטינים וגם לא יהיה".

כזכור, לפני כחודשיים האחרון שוחח גנץ עם אבו מאזן בטלפון לרגל חג הקורבן. שר הביטחון בירך את יו"ר הרשות הפלסטינית לרגל החג, ובלשכתו אמרו כי השניים העלו את הצורך לקדם "צעדים בוני אמון" בין ישראל לפלסטינים, שיסייעו לביטחון ולכלכלת האזור כולו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו