אבל בקריית צאנז בירושלים: המתמיד הגדול שסבל יסורים קשים ומרים הלך לעולמו

המנוח הגאון רבי אברהם יונה בינשטוק זצ''ל היה גאון ענק בתורה וביראה, שמו הלך לפניו כמתמיד עצום. רבים היו עוצרים אותו ברחוב בכדי לשוחח עמו בלימוד כשהוא בענוות חן היה משיב לכולם באריכות וברהיטות

ברוך דיין האמת: בשעות האחרונות מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של המתמיד הגדול מירושלים הגאון רבי אברהם יונה בינשטוק זצ"ל אשר התגורר בקריית צאנז בעיר זאת לאחר שנים של יסורים והוא בשנת השבעים לחייו.

המנוח הגאון רבי אברהם יונה בינשטוק זצ"ל היה גאון ענק בתורה וביראה, שמו הלך לפניו כמתמיד עצום. רבים היו עוצרים אותו ברחוב בכדי לשוחח עמו בלימוד כשהוא בענוות חן היה משיב לכולם באריכות וברהיטות.

במהלך שנותיו זכה המנוח להוציא ספרים רבים על הש"ס ובהלכה. גדולי תורה רבים העידו על ספריו שהם ברורים ונעימים. המנוח היה שוקד על התורה ועל העבודה מהבוקר ועד הלילה במסירות נפש עצומה למרות יסוריו הקשים.

למעלה משלושים שנה זכה המנוח לשמש כ'בעל קורא' של מגילת אסתר בימי הפורים במעונו של ראש הישיבה מרן הגאון רבי משולם דוד סולובייצי'ק זיע"א אשר חיבבו והעריצו עד למאוד.

לאחר שנים של סבל ויסורים השיב הגאון רבי אברהם יונה בינשטוק זצ"ל את נשמתו ליוצרה למגינת ולדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו