סאנ"א

סוריה מדווחת על תקיפה ישראלית; פיצוצים נשמעו במרכז הארץ • צפו

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה הלילה על תקיפה ישראלית באזור דמשק. לפי הדיווח, מערוכת ההגנה האוויריות הופעלו • דקות לאחר מכן, דיווחו תושבים במרכז הארץ על שמיעת פיצוצים, ובצה"ל בודקים האם מדובר בטיל נ"מ סורי

תושבים באזור מרכז הארץ הארץ דיווחו הלילה (ליל שישי) על שמיעת הדי פיצוצים – זמן קצר אחרי דיווח בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית על תקיפה ישראלית באזור דמשק.

על פי הדיווח של הטלוויזיה הסורית, מערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד יעדים עוינים סמוך לשעה 1:30. קולות נפץ נשמעו בשמי דמשק והאזור. בסוריה דווח על נזק שנגרם לרכוש.

גורם צבאי סורי אמר כי "האויב הישראלי ביצע תוקפנות אווירית מכיוון דרום-מזרח לביירות, וכיוון את תקיפותיו לכמה נקודות בקרבת העיר דמשק. ההגנה האווירית שלנו התעמתה עם הטילים של התוקף והפילה את רובם – לא היו נפגעים בנפש".

דקות לאחר מכן נשמעו פיצוצים במרכז הארץ: בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראש העין, ראשון לציון, נתניה, הרצליה ויישובים נוספים באזור. בצה"ל בודקים חשד שהסיבה לכך הם טילי נ"מ סוריים שחדרו לשטח ישראל בעקבות התקיפות בדמשק.

במערכת הביטחון מעריכים כי מדובר בטיל קרקע-אוויר שנורה משטח סוריה לשטח ישראל. הוא חלף בשמי הארץ ולבסוף התפוצץ מעל הים. יצוין כי לא הופעלו התרעות ביישובים בישראל בעקבות האירוע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture