Avshalom Sassoni/Flash90

הפרופ' מתחה ביקורת חריפה: "מאוכזבת מאוד – הטיפול בקורונה הוא על הפנים"

פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא בתל השומר אמרה כי מאמינה שעד סוף השנה החיסונים נגד נגיף הקורונה ייפתו גם לילדים בני פחות מ-12. בדבריה היא מתחה ביקורת חריפה על המאבק בנגיף

החיסון נגד נגיף הקורונה ייפתח לילדים בני פחות מ-12 עד סוף השנה – כך העריכה פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא בתל השומר. בדבריה היא הוסיפה כי המועד האחרון שהיא צופה להורדת גיל הזכאות הוא תחילת 2022. לצד זאת, אמרה כי מוקדם להעריך כמה מנות חיסון נוספות יידרשו בשביל להצליח במאבק נגד המגיפה.

"אני חושבת שחיסון של ילדים בני פחות מ-12 לא רחוק. פייזר בהחלט מתקדמת בחיסון שלה. אני חושבת שזה יהיה לקראת סוף השנה או תחילת השנה הבאה", אמרה הפרופ'.

"ייקח לנו קצת זמן ללמוד כמה פעמים צריך לחסן. לדוגמה, התחילו לחסן ילדים לאבעבועות רוח וראינו שזה לא מספיק וצריך עוד אחד. לצהבת, הפטיטיס בי, למדנו שצריך שלושה חיסונים. לוקח זמן ללמוד כמה חיסונים צריך לתת בשביל באמת לחסל מגיפה. אולי זה יהיה כמו שפעת שצריך כל שנה, כל חצי שנה. מאוד מקווה שלא. אולי נלמד שהבוסטר השלישי שעכשיו נתנו ייתן חיסון לתקופה יותר ארוכה. הזמן יגיד את שלו".

פרופ' רהב הוסיפה כי היא "מוכרחה להגיד שאני מאוד מאוכזבת מהטיפול בקורונה. לעומת החיסון שעשה צעדים מדהימים – הטיפול במחלה הוא די על הפנים. גם, אני לא אתפלא אם עוד חודשיים אגיד משהו אחר, וזה מה שקורה כל הזמן עם טיפולי קורונה. אבל להגיד שיש לי טיפול שיבריא חולה שמגיע לטיפול נמרץ? יש המון סימני שאלה. מה הטיפול הנכון, מה ההנשמה הנכונה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שהרופאה המפגרת הזאת תרגע דבר אחד טוב בבנט שהוא לא עושה סגרים לא קשורים אז שתפסיק למתוח ביקורת ומי שלא התחסן בעיה שלו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו