Atia Mohammed/Flash90

"תתכונן לגיהנום": בחמאס שיגרו בלוני איום עם מסרי אזהרה לעבר עוטף עזה

דובר אחת מיחידות בלוני התבערה בעזה אמר כי "הבלונים שהופרחו היום הם מסר ראשוני לישראל ועליה להפנים אותו. אם היא תמשיך לכפות מצור על הרצועה – נעסיק את יישובי העוטף בבלונים שלנו. לא נקבל את המשך המצור"

עשרות בלונים הופרחו במהלך השבת האחרונה משטח הרצועה לכיוון עוטף עזה. הבלונים לא נשאו חומרי נפץ או תבערה אלא תמונות של הרוגים מהעימותים האחרונים מול צה"ל וכן תמונות של ראשי הזרועות הצבאיות ברצועה. בנוסף נשאו הבלונים מסרי אזהרה לישראל. באחד מהם נכתב בעברית קלוקלת: "תכונן לגיהנום".

דובר אחת מיחידות בלוני התבערה בעזה אמר הערב: "הבלונים שהופרחו היום הם מסר ראשוני לישראל ועליה להפנים אותו – אם היא תמשיך לכפות מצור על הרצועה – נעסיק את יישובי העוטף בבלונים שלנו. לא נקבל את המשך המצור ואת הסחיטה ההומניטרית שעזה חווה".

ב'ווינט' דווח כי האירועים האלימים ואיומי חמאס מגיעים על רקע המבוי הסתום בשיחות על הסדרה ארוכת טווח בעזה, מגעים שהחלו עם הפסקת האש שסיימה את מבצע "שומר החומות" בחודש מאי.

בלילה האחרון פרסם חמאס הודעה ולפיה "העם בעזה נחוש לקבל את כל דרישותיו ולסיים את המצור. לא נקבל עוד את ההקלות הדרגתיות, וכל האפשרויות, הכלים והאמצעים פתוחים וזמינים ללחוץ על ישראל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו