דוברות שב"ס

הבריחה מהכלא: צפו במנהרה מתוך התא; אלו המחבלים שנמלטו

המחבלים נמלטו בשעה 01:30, אך המידע הראשוני הגיע מחקלאים שחשבו כי מדובר בגנבים רק בשעה 03:00 • שירות בתי הסוהר מפרסם פרטים נוספים ממחדל הבריחה של המחבלים מתוך אחד מבתי הכלא המאובטחים ביותר • אלו שמות המחבלים

מחדל בריחת המחבלים מהכלא בגלבוע: מידע ראשוני התקבל במשטרת ישראל בשעה 3 לפנות בוקר לערך, אז דיווחו אזרחים על זיהוי דמויות חשודות בסמוך לבית הסוהר גלבוע.

מחדל חמור: 6 אסירים ביטחוניים חפרו מנהרה ונמלטו מכלא גלבוע

עם קבלת הדיווח הראשוני הוקפצו כוחות מיוחדים של שב"ס בתגבור יחידות מצדה ויחידות משטרה גדולים יחד עם לוחמי משמר הגבול, צה"ל וגששים פתחו בחיפושים בשיתוף שירות הבטחון הכללי.

קציני הביטחון בישובי הסביבה עודכנו בבריחה ומחסומים הוצבו בדרכים והופעלו אמצעים מיוחדים. בנוסף, חפ"ק אחוד הוקם במקום וכוחות משטרה נפרסו בישובי הסביבה.

משחזור ראשוני שנערך עולה כי האירוע החל בסמוך לשעה אחת וחצי לערך, כאשר 6 האסירים נמלטו באמצעות פתח שהתגלה בתאם ויצאו לכיוון האזור הדרומי של בית הסוהר גלבוע.

שמות המחבלים:
-מונדאל אינפיעאת מהג'יהאד האסלאמי.

-האחים מחמד ומוחמד עארידה מהג'יהאד האסלאמי.

-יעקוב קדארי מהג'יהאד האסלאמי.

-איהם כמאמגי מהג'יהאד האסלאמי.

-זכריה זבידי מפת"ח.

בהערכת מצב שנערכה הבוקר בשב"ס הוחלט להיערך לפיזור יתר האסירים הבטחוניים שנמצאים באגף. צפו בפעילות בתוך הכלא אחרי בריחה המחבלים:


דובר צה"ל עדכן כי לוחמי צה"ל בשיתוף שב"כ, מסייעים למשטרת ישראל ולשירות בתי הסוהר בסריקות אחר האסירים הבטחוניים שברחו מכלא "גלבוע" מוקדם יותר הבוקר. כמו כן, הוקצו מספר כלי טיס למשימות חוזי. לוחמי צה"ל ערוכים ופרוסים במרחב יהודה ושומרון.

השר לביטחון פנים עמר בר-לב אמר: "לפנות בוקר עודכנתי על הבריחה מכלא "גלבוע". האירוע מתוחקר בשעה זו על ידי נציבת שירות בתי הסוהר, רב-גונדר קטי פרי, שנמצאת בנקודת הבריחה. מחוז צפון במשטרת ישראל הקים חפ"ק סמוך לזירה ומפקד על המרדף והסריקות בסיוע צה"ל והשב"כ".

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם בר-לב והדגיש כי מדובר באירוע חמור המחייב מאמץ כלל מערכתי של כוחות הביטחון. ראש הממשלה מקבל עדכונים שוטפים אודות מאמצי החיפוש אחר המחבלים, ויקיים התייעצויות בהמשך בהתאם לצורך.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הבריחה היתה מתוכננת על ידי ממשלת ישראל כמתנה לעבאס לכבוד השנה החדשה

הייתי בטוח שרק בסרטים/ספרים קוראים דברים כאלה

א מעניין אותי כמה יעלה לתקן את הנזק של המנהרה למבנה ומי ישלם זאת ?

ב. אם היה גזר דין מוות למחבלים הם היו נכנסים לבור כזה אבל לא יוצאים.

להזכיר לנו את המשל של רבנו יונה לגבי עשיית תשובה!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture