קרדיט לתמונה: RF123

פצעים קשיי ריפוי

בשיתוף בטר לייף – טיפול בתא לחץ

'פצעים קשיי ריפוי' או 'פצעים כרוניים' הם שמות מקובלים לפצעים שאינם מתרפאים במשך שלושה  עד שישה שבועות, או פצעים שלא הראו שיפור בזמן זה. לפי הערכות, בישראל אחוז עד שניים מהאוכלוסיה סובלים מפצעים כרוניים. בקרב אוכלוסיית חולי הסכרת כ-16% צפויים לסבול מפצעים כרוניים, ואף לעמוד בפני סכנת קטיעה.

פצעים כרוניים וקשיי ריפוי נפוצים כמובן בקרב חולי סכרת אולם גם בקרב חולים בעלים רקע של מחלות לב, לחץ דם גבוה וכמובן חולים המרותקים למיטה לזמן רב אשר עלולים לסבול מפצעי לחץ.

פצעים שלא נרפאים עשויים להזדהם, להידבק ולפגוע בתפקוד ולסכן חיים. מעבר לסכנה לחיים ולתפקוד, פצעים אלו לרוב מלווים במגבלות יומיומיות כגון נפיחות, כאבים,  אדמומיות, ריח רע מהפצעים, מוגלה ושינויים בצבע הפצע.

כיצד אפשר לטפל בפצעים כרוניים?

לעיתים קרובות פצעים קשיי ריפוי מתפתחים על רקע של פגיעה בזרימת הדם, ומכאן הקושי להחלים. הגברת זרימת הדם וכמות החמצן המועברת לרקמות יכולה לצמצם דרמתית את התסמינים ולקצר את משך הריפוי. מעבר להשפעה הישירה על חיוניות הרקמות הפגועות הזרמת חמצן מסייעת לגוף לייצר יותר תאי דם לבנים שקריטיים למאבק בזיהומים ובחיידקים.

במידה ואתם סובלים מפצעים או פגיעות בגפיים, פצעים סוכרתיים כולל רגל סוכרתית, פצעי לחץ בעקבות התאוששות מניתוח או פציעה, חשוב מאוד שתנסו למנוע ככל שניתן את הסיכון לזיהום והחמרת הפציעה. ניהול פצע כרוני כולל טיפולים ארוכים, חבישות מיוחדות ולעיתים ליווי צמוד של רופא או אחות. תהליך הוא כואב ממושך ויקר.

כיום אתם יכולים לתת לעצמכם צ'אנס להחלים או לשפר את מצב הפצעים הכרוניים באמצעות טיפול בתא לחץ המשפר את זרימת הדם, בכל הגוף ובפרט בפצעים.

טיפול בתא לחץ מאפשר אספקת דם לרקמה החסומה או הפגועה. כך ניתן לזרז את קצב ההחלמה ולעכב או למנוע זיהום והחמרה במצב. הטיפול מגביר את זרימת הדם והחמצון, ממריץ את תיקון הרקמות. למעשה, הטיפול בחמצן מעורר ומעודד את יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף.

איך עובד הטיפול בתא לחץ?

טיפול בתא לחץ אינו פולשני, ללא כאב ונחשב לבטוח. הטיפול אינו דורש היערכות מוקדמת ואפשר לשלב את הטיפול עם שגרת החיים. הטיפול נחשב ליעיל במיוחד בטיפול בכיבים בכף הרגל, בפצעי לחץ, ברגל סוכרתית, פצעים איסכמיים, פצעים דלקתיים, התאוששות לאחר ניתוח וחבלות טראומטיות.

מומלץ בייחוד לפנות לטיפול בתא לחץ בודד יחידני המספק פרטיות מקסימלית וחווית טיפול אקסקלוסיבית. מדובר בטיפול בתא הדומה במראהו לקפסולה אליו זורם 100% חמצן טהור בלחץ גבוה. התחושה בעת שהייה בתא לחץ דומה לישיבה במטוס או צלילה, ובדומה ניתן להאזין למוסיקה או לצפות בסדרות כדי העביר את הזמן ולהירגע.

גלשו למידע נוסף אודות טיפולים בתא לחץ.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו