Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שנדבק בנגיף הקורונה: נער בן 15 מאושפז בטיפול נמרץ עקב סיבוכים קשים

על פי הדיווח המדאיג, הנער סובל מסיבוכים קשים של תסמונת pims האופיינית למחלת הקורונה דוגמת חום גבוה, פריחה, כאבי בטן, חוסר תאבון, חולשה כללית, וירידת לחץ דם. האשפוז מגיע כחודש לאחר שהנער חלה בקורונה

נער בן 15 שחלה בקורונה בתחילת החודש אושפז היום (חמישי) במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים ילדים ספרא בשיבא תל השומר. – כך דווח ב'וואלה'.

על פי הדיווח המדאיג, הנער סובל מסיבוכים קשים של תסמונת pims האופיינית למחלת הקורונה דוגמת חום גבוה, פריחה, כאבי בטן, חוסר תאבון, חולשה כללית, וירידת לחץ דם.

ילד נוסף בן 6, הסובל ממחלות רקע, מאושפז עם תסמינים של קורונה ריאתית. הילד הגיע לבית החולים כשהוא חולה במצב קשה, אך במהלך היום השתפר מעט מצבו וכעת הוא מוגדר בינוני. בשלושת השבועות האחרונים הגיעו לבית החולים רמב"ם בחיפה שישה ילדים עם תסמונת דלקתית זו לאחר שחלו בקורונה.

עוד דווח כי בבתי החולים בארץ מאושפזים 38 ילדים עד גיל 18, בהם שלושה יילודים. חמישה מהילדים החולים הם במצב קשה, עשרה במצב בינוני והיתר – קל. עד לפני שבועיים היו מאושפזים 58 ילדים – מספר שהיווה שיא של כל המגפה, אך עתה התחלואה בקרב הילדים נמצאת במגמת ירידה. עם החזרה ללימודים לא מן הנמנע כי המספר יעלה שוב.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו