לשבוע מטובך • ערכה מסיבת חנוכה ססגונית בבית החולים קפלן

ארגון לשבוע מטובך של חסידות קרעטשניף קיימה מסיבת חנוכה ססגונית בבניין אשפוז הילדים בבית החולים קפלן • למסיבה נרתמו קוסם נודע, קלידן נודע ועשרות מתנדבים ששימחו את הילדים • חבר מועצת העיר הרב פנחס הומינר: "הפעילות הייתה מרגשת, חיברה את הלבבות וקידשה שם שמיים"

הלובי של בניין אשפוז הילדים בבית החולים קפלן ברחובות הפך חגיגי ביום חמישי האחרון. למקום הגיעו עשרות מתנדבי ארגון "לשבוע מטובך" של חסידות קרעטשניף והפכו את הלובי לבמת הופעות לרגל חגיגות החנוכה.

קרא עוד:

[postim]

הילדים החולים הורדו ממחלקות האשפוז ונהנו מחגיגת חנוכה ססגונית. ארגון "לשבוע מטובך" רתם את ניב הקוסם הידוע מרשת מלונות דן שביצע קסמים ולהטוטים לילדים. על התזמורת והנגינה הופקד הקלידן הנודע אליעזר הרשקוביץ, ממתנדבי הארגון, ולאחר מופע הקסמים פתחו הילדים והוריהם בריקוד סוער יחד עם מתנדבי הארגון מחסידות קרעטשניף.

את דבר הארגון נשא אחד המתנדבים הידועים והבולטים שמסייע רבות לפעילות, חבר מועצת עיריית רחובות ומחזיק תיק הכספים הרב פנחס הומינר והודה לרב בית החולים הרב אפי בן גד ולרב מרדכי רוזנברג אחראי קשרי לקוחות וקהילה על פעילותם והירתמותם לרווחת החולים.

ארגון "לשבוע מטובך" פועל במשך כל ימות השנה לרווחת המבקרים והמאושפזים בבית החולים קפלן ומחלק מידי יום מנות מזון ומיני מתיקה במיונים ובמחלקות השונות לצד מערך הסעים חינמי לבית החולים ומגוון פעילויות רווחה לתושבי העיר.

הרב פנחס הומינר סיכם את האירוע ואמר: "זו הייתה פעילות שמחה ומרגשת כאחד. שמחנו להוציא את הילדים מהמחלקות ולחגוג עימם את החנוכה. היה מרגש במיוחד לראות הורים מכל העדות והחוגים רוקדים יחדיו עם מתנדבי הארגון החסידיים. הפעילות של הארגון מחברת את הלבבות ומקדשת שם שמיים לאורך כל השנה, ובמיוחד באירועי החנוכה".

לשבוע מטובך בבית החולים קפלן, מסיבת חנוכה (1) לשבוע מטובך בבית החולים קפלן, מסיבת חנוכה (2) לשבוע מטובך בבית החולים קפלן, מסיבת חנוכה (3) לשבוע מטובך בבית החולים קפלן, מסיבת חנוכה (4)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ראיתי אותם כשנצרכתי להגיע לבית החולים ונהנתי מסנדוויץ טרי בחינם ובאדיבות. הלואי שירבו כמותם

פעילויות כאלה גורמות להרבה קידוש השם ומגיע לכל הארגונים האלה הרבה יישר כח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו