World View

שיגעון תיירות החלל: החברה שמציעה לרחף לחלל בכדור פורח • צפו

עולם תיירות החלל הפך מציאותי עם טיסות ראשונות שכבר המריאו ועליהם התחרו מיליארדרים המשוגעים לדבר • חברה חדשה מציעה לרחף במשך שעות לחלל על גבי כדור פורח - מיעדים אקזוטיים ואטרקטיביים במיוחד ברחבי העולם

הרעיון שתיירים יטוסו להנאתם לחלל החיצון היה נשמע עד לפני שנים ספורות כמדע בידיוני, אך אלו כבר יצאו לדרך עם טיסות ראשונות איתם המריאו לחלל מיליארדרים המשוגעים לדבר, ואפילו טיסה רוסית לצורך צילום סרט בחלל.

כעת יש חברה, בשם World View, הלוקחת את התחום צעד אחד קדימה, עם מכירת מקומות לריחוף כל הדרך עד לחלל באמצעות כדור פורח. כמובן, בניגוד לחללית, מדובר במסע ארוך יותר. בין 6-12 שעות.

הנוסעים ישהו בקפסולה ייחודית המתאימה ללחצים האטמוספריים בגבהים, ויטפסו לגובה של 37,000 מטרים מעל פני כדור הארץ, ולתוך הקפסולה המיוחדת ייכנסו שמונה נוסעים לצד שני אנשי צוות.

ההמראה לחלל תהיה מאחד ממגוון יעדים תיירותיים ונחשבים בהם החברה כבר מפעילה היום כדורים פורחים. הגרנד קניון בארצות הברית, שונית המחסום הגדולה באוסטרליה, הסרנגטי בקניה, הפירמידות בגיזה שבמצרים, קטע החומה הסינית המצוי במונגוליה, אתר צפייה בזוהר הקוטב בנורבגיה או יער האמזונס בברזיל.

המחיר, יהיה זול משמעותית מאשר בחברות תיירות החלל. 50,000 דולר בלבד, כאשר עשירית מהסכום, 5,000 דולר תאלצו לשלם מראש בזמן ההרשמה, בתקווה כי המיזם אכן ייצא לדרך. תאריך היעד המתוכנן: שנת 2024 למניינם.

ריאן הרטמן, נשיא חברת World View, מסביר את היתרון שלהם על פני המתחרים: "בחרנו להציע סוג שונה של תיירות חלל, כזו שתאפשר לאנשים לצפות בקימורי כדור הארץ, בחלל האפל ובעובדה שכדור הארץ שלנו כה שברירי. על מנת להנגיש את החוויה לרבים, חשבנו שעלינו לתמחר אותה באופן משתלם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture