שריפה פרצה בפארק בגין; אשה בשנות ה-30 לחייה נעצרה בחשד להצתה • צפו

השריפה שפרצה בשבעה מוקדים בפארק בגין מעלה את החשש, כך על פי הדיווח, שמדובר בהצתות מכוונות. מהמשטרה נמסר כי אשה בשנות ה-30 לחייה אותרה בתוך רכב בסמוך למקום השריפה והחשד הוא שהיא הציתה את השריפה


שריפה פרצה בשעה האחרונה בפארק בגין הממוקם בגזרת בית שמש, מיד עם קבלת הדיווח הוזנקו למקום עשרה צוותי כיבוי שפועלים שם גם בשעה זו במטרה לכבות את השריפה.

השריפה שפרצה בשבעה מוקדים בפארק בגין מעלה את החשש, כך על פי דיווח המשטרה, שמדובר בהצתות מכוונות. גם כוחות משטרה נמצאים במקום והם בודקים את האירוע.

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי למרכז השליטה המחוזי הגיעה קריאה דחופה על שריפה ביער בגין. עשרה צוותי כיבוי פועלים במקום בסיוע ארבעה מטוסי כיבוי ואמצעי חוזי.

מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר במהלך סריקות של שוטרי משטרת ישראל באזור מוקדי השריפות בסיוע מסוק משטרתי, אותרה אשה חשודה בתוך רכב.

בבירור פרטי זהותה התברר לשוטרים כי מדובר באשה בשנות ה-30 לחייה תושבת הישוב חשמונאים – נעדרת בסיכון מהשעות האחרונות. בתום תחקור ראשוני שנערך בשטח ואיסוף ממצאים, האשה נעצרה בחשד להצתת השריפות באזור והיא תובא לחקירה במשטרה.

גם בשעה זו כוחות המשטרה והכבאות ממשיכים בפעולות לכיבוי מוקדי השריפות והשגת שליטה מלאה, בסיוע אווירי של מסוק משטרתי ומטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של משטרת ישראל. במשטרה אומרים בשלב זה לא נשקפת כל סכנה לחיי התושבים באזור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture