שריפה פרצה בסמוך למבשרת ציון; תושבים פונו מביתם מחשש להתפשטות האש

כוחות כיבוי מתחנת בית שמש שהוזנקו למקום זיהו אש מפותחת המסכנת את שלום התושבים והורו על פינוי מידי של שני בתים. כוחות נוספים הוזנקו למקום מירושלים. בסך הכל פועלים במקום 8 צוותים. מפקד האירוע "נזק נגרם לחצרות"

שריפה פרצה במהלך השעה האחרונה בסמוך לקו הבתים של מבשרת ציון. בשל החשש להתפשטות האש כוחות הכיבוי הורו על פינוי מיידי של שני בתים הסמוכים לגזרת האש.

השריפה פרצה בסמוך לשעה 22:30 כאשר התקבלה קריאה במרכז השליטה המחוזי על שריפת חורש סמוך לקו הבתים ברחוב שושנה 57 בעיר מבשרת.

כוחות כיבוי מתחנת בית שמש שהוזנקו למקום זיהו אש מפותחת המסכנת את שלום התושבים והורו על פינוי מידי של שני בתים. כוחות נוספים הוזנקו למקום מירושלים. סה"כ פועלים במקום 8 צוותים.

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי בשעה זו נערכים לפינוי התושבים מקו הבתים ברחוב המקביל וזאת כאמור מחשש להתפשטות האש לעבר קו בתים נוסף.

טפסר משנה ראובן יצחק, מפקד תחנת בית שמש המפקד על האירוע אמר כי: "קיבלנו קריאה על שריפה ודאית בין רחוב השושנה לרחוב סעדיה גאון. בחסות הרוח החזקה שנשבה האש התפשטה לכיוון בתי מגורים והיוותה סכנה ממשית. בזכות התושיה הרבה של לוחמי האש נמנעה פגיעה בבתים. נזק נגרם לחצרות. אנו פועלים כעת על מנת להשיג שליטה באש".

צילום: כבאות והצלה ירושלים

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תשימו בבקשה שירים שאפשר להוריד אותם, ותביאו את כל השירים שיש.
ותשימו את הרב רוזנבלום בכל שבוע בע"ה.
יישר כח.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו