Yonatan Sindel/Flash90

גפני הבהיר לנתניהו: "לא נסכים להמשך החרם על ועדות הכנסת"

האם החרם של האופוזיציה על איוש ועדות הכנסת יתפוגג? ביהדות התורה דורשים, אך במפלגות אחרות סבורים כי הצעד הכרחי • גפני הסביר בשיחה עם נתניהו כי "יש דברים שאנחנו יכולים לשנות, זה כמו שיש לנו מסמר בלי פטיש"

המסר של גפני לנתניהו: יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר לראש האופוזיציה שהח"כים של יהדות התורה נמצאים כל היום בוועדות ואילו הליכודניקים, למעט שלושה – לא משתתפים בהן – כך דווח הערב (חמישי) בחדשות כאן.

לפי הדיווח, גפני אמר לנתניהו כי לא ימשיך בחרם על הוועדות בכנסת: "יש דברים שאנחנו יכולים לשנות, זה כמו שיש לנו מסמר בלי פטיש. אי אפשר להמשיך ככה". באופוזיציה, הדעות חלוקות סביב רלוונטיות החרם על וועדות הכנסת.

ראש האופוזיציה נתניהו ביקש מגפני לחכות עם הפשרה ליום שני הבא, מפני שאז יקום מרכז האופוזיציה יריב לוין משבעת אימו, וגם מפני שבראשון הקואליציה אמורה למסור הודעה לבג"ץ, ובליכוד מקווים לפסיקה שתחסוך את המבוכה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית אמר בראיון לקול ברמה הערב כי "חברי הכנסת של יהדות התורה סבורים שיש עניין לאייש את ועדות הכנסת. אני וחברים נוספים באופוזיציה מתנגדים לצעד הזה, כי בקואליציה נותנים לנו זכות הצבעה שהיא כמעט פיקטיבית – אנחנו מנהלים על זה כל העת דיונים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו