Noam Revkin Fenton\Flash90

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אושפז בטיפול נמרץ עקב זיהום בדמו

הנשיא האמריקני לשעבר, ביל קלינטון, מאושפז כבר יומיים במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים - כך דווח הלילה בכלי תקשורת במדינה • דובר המשפחה הבהיר כי "הנשיא הגיע לבית החולים לקבל טיפול בעבור זיהום שאינו קשור לקורונה"

נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, אושפז ביום שלישי בבית חולים בקליפורניה, כך דווח הלילה בארה"ב. על פי הדיווחים קלינטון מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים אירוויין שבקליפורניה עם זיהום בדמו.

על פי דיווח ב-CNN, האשפוז במחלקה נועד בעיקר כדי להבטיח את פרטיותו, והוא לא קשור לנגיף הקורונה או למחלות לב מהן סבל בעבר. בבית החולים אישרו כי הוא מאושפז, והסבירו כי זיהומים אורולוגיים שכיחים מאוד בקרב אנשים מבוגרים.

דובר משפחת קלינטון, אנג'ל אורנה התייחס לדיווחים ומסר כי "הנשיא הגיע לבית החולים לקבל טיפול בעבור זיהום שאינו קשור לקורונה. הוא מחלים ובמצב רוח טוב. הוא מודה מעומק לבו לרופאים, לאחיות ולצוות הרפואי שמעניקים לו טיפול מצוין".

ד"ר אלפש אמין וד"ר ליסה ברדק, הרופאים המטפלים בו, מסרו בהצהרה משותפת: "הנשיא קלינטון הושאר בבית החולים לצורך מעקב וקבלת אנטיביוטיקה ונוזלים דרך הווריד. לאחר יומיים של טיפול, כמות התאים הלבנים בדמו נמצאת במגמת ירידה, והוא מגיב היטב לאנטיביוטיקה. צוות בית החולים נמצא בקשר מתמיד עם הצוות הרפואי של הנשיא בניו יורק, כולל רופא הלב שלו. אנו מקווים לשחרר אותו לביתו בקרוב".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו