גבעת המורה לבשה חג: הגר"ש שטיינמן ביקר בקהילה

מסע חיזוק מיוחד של חבר ה'מועצת' הגר"ש שטיינמן בקהילה החרדית בעפולה • לאחר דברי חיזוק בבית הכנסת 'נצח, המשיך הגר"ש למתחם הקריה החדשה 'אילת השחר', שם התקיים מעמד תפילה להצלחת המקום • בהמשך נשא הגר"ש דברי חיזוק בפני מאות אברכי הקהילה בבית הכנסת אהל משה • צילום: אלי כהן

חבר מועצת גדולי התורה הגר"ש שטיינמן שליט"א ערך בשבוע שעבר מסע חיזוק מיוחד בקהילה החרדית בשכונת גבעת המורה בעפולה, הנערכת כעת להתרחבות משמעותית, בהתמודדות על מכרז ובו מאות דירות עבור הציבור החרדי בעיר.

במרכז מסע הקודש התקיים מעמד התחלת כתיבת ספר-תורה לטובת תלמידי ת"ת 'דרך אמת'  ולע"נ מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, בהשתתפות רבני הקהילה, ראש העיר ואישי ציבור.

ראש העיר מר אבי אלקבץ שתרם עמוד בספר התורה אף נשא דברים במעמד והכריז כי הוא גאה בהתפתחות הקהילה. "הקהילה היא המזוזה של העיר עפולה", אמר והוסיף כי הוא מחויב להמשך ההתפתחות וההתבססות בכל המישורים.

המרא דאתרא הגר"נ רוטשילד נתן סקירה מיוחדת על ההיסטוריה של הקהילה והקשר המיוחד למרן רה"י הגראי"ל שטיינמן זצ"ל שאף התבטא 'הקהילה בגבעת המורה רשומה על לוח לבי', וכמו כן על ההתקדמות הניכרת בהקמת הקריה החדשה 'איילת-השחר' ע"ש מרן הגראי"ל זצ"ל.

מסע הקודש ננעל בביקור ושיחת חיזוק בהיכל הישיבה קטנה שעל ידי הקהילה. צפו בתיעוד המרומם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו