התרית האלימה "גאה במה שעשיתי"; בן גביר: "פצצה מתקתקת"

חה"כ שתקף באלימות: "גאה במה שעשיתי"; בן גביר: "פצצה מתקתקת"

ח"כ עודה הצהיר כי הוא גאה במעשה האלימות שלו, "לא רק שאני לא מצטער - אני גאה במה שעשיתי", אמר יו"ר הרשימה המשותפת בראיון. ח"כ איתמר בן גביר בתגובה: "עודה פצצה מתקתקת, השב"כ צריך לחקור אותו ומקומו בכלא"

ח"כ איימן עודה התראיין הבוקר (חמישי) והצהיר כי הוא גאה במעשה האלימות שנקט ולשאלת המראיין האם יעשה זאת שוב השיב, "כן". בראיון ל'גל"צ' אמר יו"ר הרשימה המשותפת על התקרית האלימה עם ‎איתמר בן גביר: "בן גביר הגיע בפרובוקציה לאדם ששובת רעב. אמו התחננה אליי ואמרה 'אם בן גביר יגיע לכאן הבן שלי ימות'. לא הייתה לי ברירה אלא לנהוג בצורה הזו, אחרת הוא היה הורג אותו. לא רק שאני לא מצטער – אני גאה במה שעשיתי".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "המחבל איימן עודה גאה בהרמת ידיים, (העיקר הוא מדבר נגד פשיעה ואלימות במגזר). וכשנשאל אם יעשה זאת שוב, הוא אומר שכן. היכן משטרת ישראל שעד היום לא חקרה אותו? היכן אביחי מנדלבליט שנעלם מתחת לפני האדמה?"

ח"כ בן גביר הוסיף: "ח"כ עודה תומך הטרור מסוכן לציבור, הוא פצצה מתקתקת. השב"כ צריך לחקור אותו, גם על פגישותיו עם נציגי ארגונים שהוכרזו ארגוני טרור, בגין פגיעה בבטחון המדינה ומקומו בכלא, לפני שיהיה מאוחר. היום זה אני, מחר זה עלול להיות אתם".

ח"כ ‎איתמר בן גביר אמר מוקדם יותר: "אם זה היה הפוך הייתי נחקר במשטרה ויו"ר הכנסת כבר היה מוצא דרך להדיח אותי. אתמול במליאה הוא אמר לי 'בפעם הבאה אני אעשה משהו יותר חמור'. אני שומר על הידיים אבל אם זה יקרה שוב ואראה שהמשטרה לא פועלת – אגן על עצמי"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו