Avshalom Sassoni/Flash90

למה נתניהו לא חתם על התחייבות לא לשבת עם תומכי טרור?

"הליכוד לא יקים ממשלה או לא ישתתף בקואליציה, שיש בה או שהיא נשענת על מפלגות או חברי כנסת, שמביעים תמיכה והזדהות עם מחבלים או ארגוני טרור", חתמו רוב מוחלט של חברי הכנסת ממפלגת הליכוד, בקריאה לכינוס המרכז

רוב מוחלט של חברי הכנסת מהליכוד יחד עם עשרות ראשי סניפים חתמו על דרישה לכינוס מרכז הליכוד לקבלת החלטה: "הליכוד לא יקים ממשלה או לא ישתתף בקואליציה, שיש בה או שהיא נשענת על מפלגות או חברי כנסת, שמביעים תמיכה והזדהות עם מחבלים או ארגוני טרור".

מי שלא חתום על הקריאה, מלבד ח"כ חיים כץ, הוא ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. בלשכתו הודיעו כי הוא תומך ביוזמה.

בשבועיים האחרונים פעלו חברי פורום מלוכדים בראשות חכ"ל שבח שטרן, דוד צביאל ויהונתן טל להחתים את חברי סיעת הליכוד על דרישה לכינוס מרכז המפלגה. את הפעילות הזאת יזמו בפורום מלוכדים יחד עם פורום "בוחרים בחיים" – פורום של הורים שכולים שפועלים נגד המעורבות של תומכי טרור בממשלה.

על המכתב חתמו עד עכשיו 27 חברי כנסת מסיעת הליכוד. בנוסף לחברי הכנסת, על העצומה חתמו עשרות ראשי סניפים בליכוד. בפורום "מלוכדים" מציינים שיפעלו לכנס את המרכז בחודש הקרוב מול מוסדות המפלגה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נתנייהו אל תעשה לנו בושות . או שתלך בדרך הימין או שתעוף לנו מהעניים לצמיתו. . אל תתנהג כמו נוכל רוכב על שני חתונות . או שנלכלך עליך .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו