קבוצת ההאקרים פרסמה מסמכים והזהירה: "פרצנו לשלוש חברות הנדסה"

לטענת הקבוצה המכונה "מטה משה": "ברשותנו כל הנתונים והפרויקטים של חברות אלו, כולל מפות, תמונות מכתבים, חוזים ועוד. אתם יכולים להוריד חלק מהנתונים האלה מהקישור למטה. נתוני החברות הללו יפורסמו בהדרגה"

קבוצת האקרים "מטה משה", שפרסמה בעבר תמונות של שר הביטחון בני גנץ ופרטים אישיים של חיילים, טענה בטלגרם כי פרצה לשלוש חברות הנדסה ישראליות.

לטענת הקבוצה, "ברשותנו כל הנתונים והפרויקטים של חברות אלו, כולל מפות, תמונות מכתבים, חוזים ועוד. אתם יכולים להוריד חלק מהנתונים האלה מהקישור למטה. נתוני החברות הללו יפורסמו בהדרגה".

בתמונות שפרסמה קבוצת ההאקרים ניתן לראות שרטוטים הנדסיים, הדמיות מבנים, פרטים אישיים של לקוחות – בהם גם תעודות זהות – וחומרים רבים נוספים.

כזכור, רק לפני כשבוע הקבוצה פרסמה תמונות של שר הביטחון בני גנץ, תוך איום שהוא נמצא תחת מעקב. כמו כן, הקבוצה פרסמה בימים האחרונים שורת הדלפות של מאגרי מידע עם פרטים של מאות אלפי ישראלים, התוקפים טוענים כי מדובר בנתונים שנלקחו ממחשבי דואר ישראל ומשורה של חברות פרטיות.

לפי ההערכות ועל פי הדיווחים השונים מדובר בקבוצה איראנית, שמטרתה "להשפיע על התודעה", בדומה לקבוצות שתקפו את חברת שירביט וחברות נוספות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טאקע ישראלי לא הי' לוקח שם כזה..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו